Денсаулық

Жүрек-қан тамыр ауруының қаупін азайтатын 6 маңызды тағам

Бірнеше денсаулық сақтау институттарының ғалымдары бастаған зерттеу алты тағамды жеткіліксіз жеу ересектердегі жүрек-қан тамырлары ауруларының жоғары қаупімен байланысты екенін көрсетті.
Бұл маңызды тағамдардың тізіміне: жемістер, көкөністер, бұршақ дақылдары, жаңғақтар, балық және толық сүт өнімдері кіреді. Сондай-ақ, тұтас дәнді дақылдар мен өңделмеген етті қалыпты тұтыну арқылы денсаулыққа оң әсерге қол жеткізуге болады.

Нәтижелер жүрек-қан тамырлары аурулары бар және онсыз адамдар арасында әлемнің әртүрлі аймақтарындағы денсаулық нәтижелерін өлшеуге арналған тәуелсіз зерттеулерде расталды.

Күнделікті тұтынуға арналған ТАЗА салауатты тамақтанудың соңғы ұсыныстары мыналарды қамтиды:

  • екі немесе үш порция жеміс,
  • көкөністердің екі немесе үш порциясы;
  • жаңғақтар бөлігі;
  • сүт өнімдерінің екі порциясы.

Сондай-ақ ұсыныстарда апта сайынғы норма бар: бұршақ дақылдарының үш-төрт порциясы және балықтың екі-үш порциясы. Ықтимал алмастырғыштарға тұтас дәнді дақылдар кіреді – күніне бір порция және өңделмеген қызыл ет немесе құс еті – сонымен қатар бір порция.

Барлық зерттеу нәтижелері European Heart Journal журналында жарияланды.

Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының (ДДСҰ) бағалауы бойынша 2019 жылы жүрек-қан тамырлары ауруларынан 18 миллионға жуық адам қайтыс болды, бұл дүние жүзіндегі барлық өлімнің 32% құрайды. Бұл өлімнің 85 пайызы инфаркт пен инсульттан болған.

Ұқсас посттар