Болмыс

Ұшақ апатында не істеу керек: сіздің өміріңізді сақтай алатын нұсқаулар

Ұшақтың апатына қалай дайындалуға болады

Дегенмен әуе саяхаты саяхаттаудың ең қауіпсіз әдістерінің бірі болып саналады, апаттар әлі де орын алады. Әуе апатының қаупін толығымен жою жұмыс істемейді, бірақ өмір сүру мүмкіндігін арттыру — әбден мүмкін.

Сәйкес орындарды таңдаңыз

2007 жылы Popular Mechanics журналының тілшілері 20 ұшақ апатынан аман қалғандар туралы деректерді талдады. Құйрықтағы, Қанаттың артқы шетіндегі орындар ең қауіпсіз болып шықты-жолаушылардың 69% – ы сол жерде құтқарылды. Орталықта орналасқан орындықтарда адамдардың 56%, ал алдыңғы жағында 49% тірі қалды.

2015 жылы time тілшілері осындай зерттеу жүргізді. Сондай — ақ олар әуе кемесіндегі ең қауіпсіз аймақ құйрық екенін растады. Олардың мәліметтері бойынша, ұшақтың соңғы үштен бірінде жолаушылардың тек 32% — ы қайтыс болды, ал ортасында — 39%, ал алдыңғы жағында-38%.

Авиакомпанияның буклетін оқыңыз

Кез-келген ұшақта, алдыңғы орындықтың қалтасында қауіпсіздік ережелері бар нұсқаулық бар. Оны отырғызғаннан кейін міндетті түрде тексеріңіз.

Буклетте ұшақтың апаттық шығулары қайда, есіктерді қалай ашуға болады, құтқару жабдықтарын қайдан табуға болады және қауіпті жағдайлар кезінде өзін қалай ұстау керектігі көрсетіледі.

Егер ұшақ апатқа ұшыраса не істеу керек

Ұшақ ауада болған кезде, сіз жасай алатын нәрсе — дүрбелеңге түспеу және стюардессаның барлық нұсқауларын нақты орындау. Сіздің өмір сүруіңіз көбінесе сіз қаншалықты жылдам жүре алатындығыңызға байланысты болғандықтан, ең алдымен сіздің психикалық күйіңізге қамқорлық жасау керек.

Өзіңізді тыныштандыруға тырысыңыз

Дүрбелең болған кезде салқын болу өте қиын, өйткені бұл дененің стресстік жағдайға табиғи реакциясы. Мұның бәрі жеңіл мазасыздықтан басталады және толық ессіздікпен аяқталуы мүмкін. Бұлыңғыр санадан басқа, дүрбелең дененің басқа жүйелеріне теріс әсер етуі мүмкін. Ерекше қауіп тобындағы жүрек патологиясы бар адамдар.

Белдікті бекітіңіз

Ұшақтың құлауы немесе ұшуға дайындалуы маңызды емес, жолаушы орындыққа отыра салысымен байлауы керек. Денені дұрыс күйде бекіту үшін белдікті мүмкіндігінше қатайтыңыз және ілгекті жамбас аймағына сырғытыңыз.

Ұйықтап жатқанда да оны шешпеңіз. Бұл турбуленттілік кезінде жарақаттанудан сақтайды және ұшақ апатынан құтылу мүмкіндігін арттырады.

Кабинаның қысымын төмендету кезінде оттегі маскасын киіңіз

Егер апат салонның тығыздығын бұзса, декомпрессия пайда болады. Алдымен сіз саңырау дауысты естисіз, содан кейін шаң мен тұманның енуіне байланысты көріну күрт нашарлауы мүмкін.

Сізде оттегі маскасын киюге шамамен 15 секунд уақыт болады (егер сізде уақыт болмаса — сіз есінен танып қаласыз). Мұны бірінші кезекте өзіңіз жасау өте маңызды, содан кейін ғана басқаларға, соның ішінде кішкентай балаларға көмектесу керек.

Ұшақ қонғаннан кейін не істеу керек

Жерге түскенде, ұшақ толық тоқтағанша орындықта болыңыз. Осыдан кейін, соңғы серпіліс үшін барлық күштерді жинаңыз.

Ұшақтан алыстаңыз

Борттан шыққаннан кейін, одан мүмкіндігінше алыс қашықтыққа Қашыңыз. Егер ұшақ жанып тұрса, жерге жатып, жарылыс болған жағдайда қоқыстардан зардап шекпеу үшін басыңызды қолыңызбен басыңыз.

Алдымен қашықтықты сақтаңыз, бірақ жағдайды мұқият қадағалаңыз. Мұқтаж адамдарға көмектесіңіз және құтқарушыларды күтіңіз.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *