Денсаулық

Табиғатта көбірек уақыт өткізудің 10 себебі

Табиғатта болу отырықшы өмір салтына байланысты көптеген аурулардың алдын алуы мүмкін.

1. Қысқа мерзімді есте сақтау қабілетін жақсартады

Ғалымдар қалада серуендегеннен гөрі табиғат аясында серуендеу тиімдірек екенін анықтады. Қатысушылар есте сақтау қабілетіне қысқаша тест тапсырып, кейін екі топқа бөлінді. Біреулер дендросаябақты аралап, енді біреулері қала көшелерімен серуендеп қайтты. Қайтып оралған соң қатысушылар қайтадан тест тапсырды. Табиғатта серуендегендердің нәтижесі 20 пайызға дерлік жақсарғаны белгілі болды. Бірақ қалада серуендеу нәтижеге әсер еткен жоқ.

Жаяу жүрудің депрессиямен ауыратын науқастарға әсерін зерттеген ғалымдар осындай қорытындыға келді.

2. Бұл стресстен арылтады

Біз орманда болған кезде жүрек соғу жиілігі мен кортизол деңгейі төмендейді, бұл гормон стресстің көрсеткіші болып саналады. Жапонияда стрессті жеңілдету үшін олар тіпті «орман ванналарын» тағайындайды.

Ал кеңсе қызметкерлері үшін, тіпті кеңседе табиғатқа қарайтын терезе болса да, стресс азаяды.

3. Қабынуды азайтады

Қабыну аутоиммундық бұзылулармен, ішек ауруларымен, депрессиямен және қатерлі ісікпен байланысты болады. Ғалымдар орманда болғаннан кейін денедегі қабыну деңгейі жастарда да, қарттарда да төмендейтінін анықтады.

4. Психикалық шаршауды басады

Сіз миыңыз тоқтап қалғанда және сіз ештеңеге назар аудара алмайтын кездегі сезімді білесіз. Бұл жағдай психикалық шаршау деп аталады. Демалу және қалыпты жағдайға оралуға табиғатта болу көмектеседі. Зерттеулерге сәйкес, адамдар табиғат суреттерін көргеннен-ақ өздерін жақсы сезінеді.

5. Депрессия мен мазасыздықпен күресуге көмектеседі

Орманда серуендеу алаңдаушылық пен төмен көңіл-күйді төмендетеді және депрессияны емдеуге қосымша ретінде қолданылуы мүмкін. Сонымен қатар, серуендеу кезінде суға жақын болсаңыз, оң әсер күшейеді. Табиғатта спортпен шұғылдану да пайдалы. Олар көңіл-күйді жақсартады және өзін-өзі бағалауды арттырады.

6. Бұл сіздің көзіңізге пайдалы

Ғалымдар ашық ауада демалу балалардың миопия қаупін азайтатынын анықтады.

Тайваньдық зерттеушілер жақын маңдағы екі мектепті байқады, онда миопиядан зардап шегетін балалардың саны шамамен бірдей болды. Олар бір мектептің басшылығына оқушылардың үзіліс кезінде көшеде көбірек уақыт өткізуін сұрады. Бір жылдан кейін бұл мектепте көру қабілеті нашар балалардың үлесі 8,41%, ал екіншісінде 17,65% болды.

7. Зейін қоюды жақсартады

Бір тәжірибеде зерттеушілер қатысушыларға зейінді төмендететін жалықтыратын тапсырмалар берді. Одан кейін қатысушылардың бір тобы табиғат аясына, екіншісі қалаға серуендеп, үшіншісі ешқайда шықпай жай демалды. Біраз уақыттан кейін барлық қатысушылар қателерді табу және түзету тапсырмасын орындады. Ең жақсы нәтижені табиғат аясында серуендегендер көрсетті.

Жаяу жүру тіпті зейін тапшылығы гиперактивтілігі бұзылған балаларға да көмектеседі. Олардың саябақта 20 минуттық серуендеуден кейін зейіндерін оңай жинай алатыны анықталды.

8. Шығармашылық ойлауға көмектеседі

Шығармашылығыңызды арттыратын кез келген адамға қол жетімді жанама әсерсіз емдеуді елестетіп көріңіз. Мұның бәріне табиғатта демалу мүмкіндік береді.

Зерттеулер көрсеткендей, төрт күн табиғатта болғандар есептерді шешуде шығармашылық ойлауын 50%-ға жақсартады.

9. Қысымды төмендетеді

Жапон ғалымдары орманда серуендеу стресс гормонының деңгейін 15%-ға төмендетіп қана қоймай, қан қысымын да төмендететінін анықтады.

10. Бұл қатерлі ісіктің алдын алуы мүмкін

Әзірге нақты дәлелдер болмаса да, ерте деректер табиғатта, әсіресе орманда болу ісікке қарсы ақуыздардың өндірісін ынталандырады деп болжайды.

Сондай-ақ, Жапония ғалымдары орман көп аймақтарда қатерлі ісік ауруынан өлім-жітім деңгейі төмен екенін анықтады.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *