Денсаулық

Су салмақ жоғалтуға көмектеседі ме?

Бұл туралы ғалымдардың пікірін білдіңіз бе?

Салмақ жоғалту үшін су ішу керек пе?

Иә, көптеген ғылыми тәжірибелер суды тұтыну мен салмақ жоғалту арасындағы байланысты дәлелдеді.

Мысалы, артық салмағы бар жүзден астам әйелді қамтитын Стэнфорд зерттеуін алайық.

Ғалымдар күніне бір литрден аз су ішетіндерді таңдап, ішу режимін жай ғана өзгертіп, тұтынатын сұйықтық мөлшерін шамамен 2 литрге дейін арттырды. Бақылау бір жылға созылды. Осы уақыт ішінде зерттелушілердің салмағы мен бел шеңбері жүйелі түрде өлшенді. Финалда зерттеушілер әрбір әйел өзінің өмір салтын өзгертпестен 2 кг-ға дейін арықтап, белінен 2 см-ге дейін арылғанын анықтады.

Германия мектептерінде тағы бір зерттеу жүргізілді. Балалардың мүмкіндігінше шөлін қандыруы үшін 32 білім ошағына ауыз су фонтандары орнатылды. Ал мектеп оқушыларына судың қаншалықты пайдалы екендігі туралы бірнеше лекциялар оқылды. Оқу жылының соңында үнемі су ішу артық салмақ қаупін 31%-ға төмендететіні анықталды. Экспериментке бастауыш мектеп жасындағы 3000-ға жуық бала қатысты.

Неліктен су салмақ жоғалтады

Зерттеулер судың құрамында салмақ жоғалтуды тездететін  немесе артық салмағыңыз болмаса формаңызды сақтай алатын көптеген қасиеттердің бар екенін көрсетеді.

1. Су калория шығынын арттырады

500 мл (шамамен екі стакан) су ішу жеткілікті – ал 10 минуттан кейін метаболизм жылдамдығы 30% -ға артады және әсер кем дегенде бір сағатқа созылады. Егер сіз күніне 2 литр тұтынсаңыз, бұл шамамен 100 ккал жоғалтуға тең болады. Бұл жарты сағатты жай қарқынмен жүзуге, 40 минут жаяу жүруге немесе жарты сағаттан сәл астам уақытты тазалауға қанша уақыт жұмсайтыныңызды білдіреді. Егер сіз суық су ішсеңіз, калория тұтыну одан да көп болады, өйткені дене энергияны ылғалды дене температурасына дейін түсетіндей  жылытуға жұмсауы керек.

2. Су тұтынудың калориясын азайтады

Егер сіз шөлді сумен қандыратын болсаңыз, онда сіз оны калориялары әлдеқайда жоғары болуы мүмкін басқа сусындармен қандыра алмайсыз: лимонад, тәтті шай, шырындар, жеміс сусындары, сүт. Бұл ұсақ-түйек сияқты көрінеді, бірақ іс жүзінде айырмашылық айтарлықтай: зерттеулер көрсеткендей, суды ұнататын адам нақты не ішетінін бақылай алмайтын адамға қарағанда күніне шамамен 200 ккал аз тұтынады.

3. Су тәбетті және дене майын азайтады

Мұны дәлелдеу үшін ғалымдар артық салмағы бар 50 әйелді таңдап, күніне үш рет 500 мл (2 стакан) су ішуді сұрады: таңғы, түскі және кешкі асқа жарты сағат қалғанда. Тәжірибе кезінде басқа ештеңеден шектелмеді.

Сегіз аптадан кейін әйелдердің тәбеті төмендегені белгілі болды: тойып алу үшін олар бұрынғыдан азырақ тамақтанды. Яғни, олар аз калорияларды тұтынды және сол қосымша салмақтарды жоғалтты. 8 аптадағы орташа салмақ жоғалту шамамен 1,5 кг болды.

Салмақ жоғалту үшін қанша су ішу керек

Су салмақ жоғалтуға немесе денені қалыпта ұстауға көмектесетіндіктен, сіз неғұрлым оны көп ішсеңіз, нәтиже соғұрлым жақсы болады дегенді білдірмейді.

Ерлер үшін тәулігіне шамамен 3,7 литр, әйелдер үшін 2,7 литр ішкен жөн. Сіз алатын барлық ылғал, соның ішінде сорпалар мен шырынды жемістерден де ескеріледі. Судың улануы сияқты құбылысқа тап болмас үшін осы стандарттардан асып кету ұсынылмайды.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *