Болмыс

Сіздің өміріңізді сақтап қалуға көмек беретін 8 кеңес

1. Жолда телефонмен хат алмаспаңыз

Жыл сайын бүкіл әлем бойынша жол апаттарында шамамен 270 мың жаяу жүргінші қаза табады және смартфондардың таралуы маңызды рөл атқарады.

Егер сізге хабарламаға дереу жауап беру керек болса немесе смартфонда бірдеңе көру керек болса, жай ғана шетке шығып, денсаулық үшін теріңіз.

2. Есіңізде болсын, артқы көрініс айналары суретті бұрмалайды

Көптеген заманауи көліктердің бүйірлік айналары әдейі аздап дөңес болатынын білу маңызды. Бұл жүргізушіге көбірек шолу жасау үшін қажет — сфералық сурет деп аталады.

Бір жағынан, мұндай айналар “соқыр дақтарды”азайтуға көмектеседі. Екінші жағынан, шағылысқан объектілерді азайтып, оларды визуалды түрде алыстатады.

Жолаушының сфералық айнасына қарап, жүргізуші жарты секундқа дейін соқтығысқанға дейінгі уақытты бағалауда қателесуі мүмкін және бұл өлімге әкелуі мүмкін.

3. Қармен ішуге тырыспаңыз

Егер сіз қыста адасып, шөлдесеңіз, қар жеуге тырыспаңыз. Бұл дегидратацияға әкелуі мүмкін.

Қардың тығыздығы шамамен 200 г / л, ал су-1000 г / л. яғни, бір стақан сұйықтық алу үшін бір литр қарды еріту керек. Сіз мұны от жағатын қазанда жасай аласыз. Бірақ қарды сорудың мағынасы жоқ: ол үшін сіз өзіңіздің энергияңызды пайдаланасыз, оны өндіруге дене су жұмсайды.

4. Жаңа орындарға барғанда антигистаминдерді алыңыз

Егер сіз ешқашан аллергиялық шабуылға ұшырамаған болсаңыз да, антигистаминдік әсері бар препаратты сапарға шығарыңыз. Жаңа орта, тамақ, өсімдіктер немесе жәндіктер күтпеген реакция тудыруы мүмкін.

Егер сізде анафилактикалық шок жағдайлары болса, ампуладағы адреналин ерітіндісін және жедел көмек көрсету үшін автоматты инъекцияны өзіңізбен бірге алыңыз.

5. Төтенше жағдайда “үш ережені” есте сақтаңыз

Төтенше жағдайға тап болған кезде, ең бастысы-басымдықтарды дұрыс қою және мәселелерді олардың маңыздылығына қарай шешу. Ол үшін “үш ережені”есте сақтаңыз.

Адам өмір сүре алады:

  • үш минут ауасыз;
  • ауа-райының қолайсыздығында баспанасыз үш сағат;
  • сусыз үш күн;
  • үш апта тамақсыз.

Мысалы, егер сіз қыста орманда адасып қалсаңыз, алдымен баспанаға, содан кейін су көзіне қамқорлық жасауыңыз керек, содан кейін ғана не жейтініңіз туралы ойланыңыз.

6. Егер сіз еніп кететін жарақат алсаңыз, пышақты жұлып алмаңыз

Егер сіз пышақпен немесе басқа өткір затпен ұрсаңыз, бөтен денені жарадан шығармаңыз. Осылайша сіз қан кетудің жоғарылау қаупін тудырасыз.

Мүмкіндігінше затты бекітетін және оның қозғалуына жол бермейтін таңғышты қолданыңыз және медициналық көмекке жүгініңіз.

7. Егер сізге көмек қажет болса, белгілі бір адамнан сұраңыз

Сіз, әрине, қоғамдық жерде адаммен жүрек соғысы сияқты жаман нәрсе болатын жағдайларды білесіз, бірақ ешкім оған көмектесуге асықпайды.

Адамдардың мінез‑құлқының осы ерекшелігін түсіндіретін әлеуметтік — психологиялық теория бар-куәгердің әсері. Оның айтуынша, жақын жерде басқа пассивті бақылаушылар болған кезде адамның көмектесуге деген ұмтылысы төмендейді.

8. Қараңғыда шабуыл болған жағдайда фонарьды қолданыңыз

Егер сіз қараңғы көшелерде үйге жиі баратын болсаңыз, жарқын фонарь сатып алыңыз және оны әрқашан қалтаңызда алып жүріңіз. Егер шабуыл жасалса, шабуылдаушының көзіне сәуле жіберіңіз. Бұл оны шатастырады және қашықтықты бұзуға жұмсауға болатын бірнеше секундқа алаңдатады.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *