Саяхат

Сапар кезінде пайдалы әдеттер неліктен жоғалады

Өз ритмыңыздан шығып кетпеу және диета нәтижелерін нөлге дейін төмендетпеу үшін бұл мәселені алдын ала шешіп алыңыз.

Әдеттерді қалыптастыру және өмір салтын өзгерту бойынша маман, әдеттерді қалыптастырудың нейропсихологиясы туралы Telegram арнасының авторы Катерина Акулич:

Сізде жаңа әдетті қалыптастыру үшін ұзақ және көп жұмыс істеп, оң өзгерістерді көріп, бірақ демалысқа, іссапарға немесе ата-анаңызға үйге барғанда, барлық қалыптасқан әдеттердің “ұшып кететіні” басыңыздан өтті ме?

Неге бұлай болатындығының негізгі себептері мыналар:

1. Триггерлердің жоғалуы немесе өзгеруі

Әдеттер біздің өмірімізде өздігінен болмайды. Олар әрқашан белгілі бір триггермен (контекстпен) байланысты. Мысалы, сіз әдетте таңертең қысқа жаттығулар жасайсыз, ал кофе пеште қызады. Сіз іссапарға бардыңыз және жаттығу туралы ұмытып кеттіңіз, өйткені ол жерде сіздің триггеріңіз (пештегі кофе) жоғалып кетті.

Мұндайда не істеу керек?
Сіздің ең маңызды әдеттеріңіз супертриггерлерге  байланысты болуы керек. Бұл кез-келген жағдайда болатын триггерлер. Мысалы, демалыста да, сапарда да сіз таңертең тістеріңізді жуасыз. Бұны таңертеңгілік жаттығулар жасау әдетімен байланыстыру жақсы супертриггер бола алады.

2. Ерекше физикалық ортаның әсері

Үйде сіз өзіңіздің физикалық ортаңызды жақсы әдеттерді ұстануға көмектесетін етіп ұйымдастыра аласыз. Мысалы, дұрыс тамақтану туралы идеяларыңызға сүйене отырып, сіз негізінен пайдалы өнімдерді сатып алатын “дұрыс” дүкендерге барасыз. Кез-келген зиянды джанкфудты үйде ұстамайсыз. Содан кейін сіз қонақүйге келесіз, онда тағамның үлкен таңдауы бар швед үстелі бар. Енді қуырылған шұжықтарға, чипстерге және газды сусындарға қол жеткізу өте оңай және сіз бұрынғыны ұмытасыз. Немесе ерік-жігеріңізді жұдырыққа жинап, ұстаңыз (шамамен алғашқы үш күн, содан кейін бәрібір бас тартыңыз).

Мұндайда не істеу керек?

Алдымен тәуекелдерді байсалды түрде бағалаңыз. Сапар барысында сіз пайдалы әдеттерді ұстанбайтыныңыз соншалықты маңызды ма? Егер бұл маңызды болмаса, мен алаңдамауды ұсынамын. Сізге қадағалау керек жалғыз нәрсе-сапардан соң салауатты өмір салтына оралу.

Егер сіз сапарда пайдалы әдеттерді ұстану маңызды болса, онда швед үстелімен (немесе уақытша тұрақтағы басқа азғыруларымен) қалай күресетініңізді алдын-ала ойластырған жөн. Аш көздер барлық тағамдық әртүрлілікті көрмей тұрып, қалай тамақтану керектігі туралы шешім қабылдау керек.

3. Жаңа әлеуметтік ортаның әсері

Мысалы, сіздің ұзақ мерзімді мақсатыңыз – өнімді болу және үлгеру үшін күн тәртібін сақтау (бір уақытта жату және тұру). Кәдімгі өмірде сіз бұл туралы есте сақтайсыз және күнделікті өміріңізді бұзбайсыз. Бірақ міне, сіз іссапарға барасыз, онда бағдарламада кешкі ас, әріптестермен араласу және көңіл көтеру сіздің режиміңізге қауіп төндіреді.

Мұндайда не істеу керек?
Сізге сәйкес келетін балама байланыс нұсқаларын іздеңіз және ұсыныңыз. Мысалы, сіз таңғы ас немесе түскі ас кезінде сіз үшін ең маңызды адамдармен кездесуді алдын ала ұйымдастыра аласыз.

Басқалардың жағымсыз әсерінен аулақ болудың тағы бір жақсы тәсілі – ” Сіз темекі шегесіз бе?”, “Ал, тағы бір сағатқа қал!”, ” Саған құйып берейін, неге көңілсіз тұрсыз” – деген секілді ұсыныстардан сыпайы түрде бас тарту үшін алдын-ала жауаптарды ойластырыңыз. Біз адамдарға “жоқ” деп айтуға жиі ыңғайсызданамыз. Адамды ренжітпеу және өзіңізге зиян тигізбеу үшін не жауап беру керектігін ойлап табу қиын. Сондықтан, бұл жағдайды басыңызда қайталаңыз, содан кейін қажетті уақытта қолайлы сөздер дайын болады.

Ұқсас посттар

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *