Мотивация

Психикалық гигиена дегеніміз не және оны қалай дұрыс сақтау керек

Психикалық гигиена дегеніміз не?

Кенеттен мазасыздану немесе күтпеген жерден пайда болатын қайғы туралы білетіндердің көпшілігі бұл жағымсыз эмоциялардың көзін таба алмайды. Шындығында, алаңдаушылық, депрессия және шаршау сезімдері – бұл психикалық гигиенаны қаншалықты сақтайтынымызды тексеру уақыты келді деген сигнал ғана. Бұл тұжырымдама психологиялық денсаулықты сақтауға көмектесетін мінез-құлық әдеттерін білдіреді. Оларды өміріңізге енгізу, жақсы көңіл-күйде болу және күнделікті күйзелісті тиімді жеңу үшін бірнеше негізгі ережелерді ұстанған жөн.

 

Психикалық гигиенаны қалай бақылауға болады

Жеткілікті ұйықтаңыз

Ұйқының болмауы физикалық және психологиялық жағдайға әсер етеді. Ұйқының болмауымен жаңа ақпаратты шоғырландыру және есте сақтау қиынға соғады, эмоционалдық тұрақсыздық пен тітіркену тек күшейеді. Пульмонолог және ұйқының бұзылуы бойынша маман доктор Самуэль Гуревич ұйқының болмауы стресс гормондарының деңгейінің жоғарылауына әкелетінін айтады. Ағзаның бұл реакциялары бізді бәрін теріс тұрғыдан қабылдауға мәжбүр етеді және бұл біздің шешім қабылдауымызға әсер етеді. Дегенмен, салауатты ұйқы режимін сақтау, әсіресе өмірдің бүгінгі қарқынында ең қиын психикалық гигиеналық әдеттердің бірі болып табылады. National Sleep Foundation ғылыми ұйымы 7-ден 9 сағатқа дейін ұйықтау керектігін еске салады.

Спортпен шұғылданыңыз

Физикалық жаттығулар стрессті азайтады және тіпті жеңеді. Сонымен қатар, спортпен айналысу бізге ләззат сезімін береді, біз әдетте мақсатқа жеткенде сезінеміз. Және бұл өзімізге деген сенімді нығайтады. Көшеде спортпен айналысқан дұрыс – осылайша дене Д витаминінің қажетті дозасын алады, бұл да психикалық денсаулыққа оң әсер етеді.

Көбірек серуендеңіз

Коронавирус біздің өмірімізге айтарлықтай әсер етті. Көптеген адамдар апта бойы үйден жұмыс істеуге және оқуға мәжбүр болды, ал біз серуендеуге баратынымыз әлдеқайда аз болды. Бұл психикалық денсаулық үшін өте жақсы емес. Денеге D дәруменін өндіру үшін күн сәулесі қажет, бұл біз бұрыннан тапқандай, көңіл-күйді жақсартады және стресс деңгейін төмендетеді. Таза ауа жүйкені босаңсытатын және тыныштандыратын пайдалы тыныс алу жаттығуларын орындауға өте ыңғайлы.

Сөйлесіңіз

Адам – ​​әлеуметтік тіршілік иесі, сондықтан біз бәрімізге мезгіл-мезгіл басқа адамдардың серіктестігі қажет. Зерттеулер жалғызбасты адамдардың депрессия мен Альцгеймер ауруын қоса алғанда, психологиялық проблемалар мен бұзылулардан зардап шегетінін растайды. Сонымен қатар, бізге заманауи технологиялар қатты әсер етеді. Біз тікелей эфирде сөйлесетін боламыз және жақын адамдарымызға хабарламалар мен мемдерді жиі жібереміз. Массачусетс технологиялық институтының ғылым және технология профессоры Шерил Туркле телефондар мен әлеуметтік желілерді байланысқа деген қажеттіліктерімізді қанағаттандыру үшін пайдаланғанымызбен, олар бізді бір-бірімізден алшақтататынына сенімді. Инстаграмда лайк басып, шай үстінде ұзақ сөйлесуге дайын болуыңыз екіталай *. Соған қарамастан, байланыстар шеңберін кеңейту мүмкін және қажет. Жайлылық аймағынан шығып, жаңа байланыстар жасаңыз. Бастапқыда позитивті болу үшін көп күш салу керек болуы мүмкін, бірақ ол тез өміріңіздің бір бөлігіне айналады.

Әлеуметтік желіде уақытыңызды шектеңіз

Ақылға қонымды мөлшерде әр адамның сүйікті сайттары мүлдем зиянсыз. Олардың жағымсыз әсерлері біз демалу және жақсы сезіну үшін әлеуметтік желілерге сене бастағанда ғана көрінеді. Олар әсіресе әсерлі табиғаттар үшін қауіпті: дәл сол Instagram * өзіңізге және сіздің өміріңізге қанағаттанбау тудыруы мүмкін шынайы емес сұлулық стандарттарына толы.

Біз әдетте әлеуметтік желіде уақытты пассивті өткіземіз. Фильмді көру немесе кітап оқудан айырмашылығы, арнаны жаңарту эмоцияларды талдауды немесе байланыстыруды талап етпейді. Бұл Facebook*, TikTok немесе Instagram*-тың сұлулығы – олар сізге ештеңе туралы ойлануға мүмкіндік береді.

Веб-сайттарда мақсатсыз отырудың орнына, біз жоғарыда қарастырған басқа психикалық гигиена әдістерін қолданыңыз. Олар релаксация иллюзиясын беретін әлеуметтік желілерден айырмашылығы сізге шынымен демалуға көмектеседі.

Әрине, бұл бес әдет қиын кезеңде психикалық денсаулықты теңестіруге көмектесетін жалғыз нәрсе емес. Бірақ бұл бастау үшін жақсы негіз. Кейінірек сіз өзіңіздің тәжірибелеріңізбен тізімге қосып, психикалық гигиенаны одан да мұқият бақылай аласыз.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *