Мотивация

Өміріңізді өзгерту үшін әдеттеріңізді өзгертіңіз

Аз аздан бастаңыз және уақыт өте келе ол жемісін береді.

Американдық жазушы және тарихшы Уильям Дюрант: «Біз күндіз-түні істейтін нәрсеміз. Бұл жағдайда шеберлік әрекет емес, әдет болып табылады». Бұл тек шеберлік үшін ғана емес, сонымен қатар оның қарама-қарсы жағына да қатысты. Кәдімгі күнделікті әдеттердің нәтижесі. Сонымен, сіз әдеттеріңізді өзгерту арқылы шеберлік деңгейіне дейін дами аласыз. Дегенмен, олар табысқа кепілдік бермейді. Егер сіз Илон Масктың әдеттерін көшіріп алсаңыз, сіз басқа Илон Маскқа айналмайсыз. Сіз өзіңіздің мінез-құлқыңызды толығымен өзгертуіңіз керек.

1. Қандай әдеттер қажет екенін шешіңіз

Біз қандай да бір пайдалы әдет туралы естіп, оны өмірімізге енгізуді бірден шешеміз. Бірақ бұл сізге шынымен қажет пе, соны ойлаңыз. Сізге шынымен таңғы бесте тұру, жүгіру немесе шикі көкөністерді жеу керек пе?

Мүмкін сіз шынымен ерте тұрудың пайдасын көресіз. Немесе сіз таңертең ашуланып, ренжіп қаласыз және бұл сіздің бүкіл күніңізді бұзады. Сондықтан бұл әдет өміріңіздің сапасын жақсарта ма деп өзіңізден сұраңыз.

Сонымен қатар, өзгертудің дәлелді себебі болуы керек. Мысалы, сіз аптасына бір кітап оқығыңыз келеді, бірақ ол сізге не үшін қажет? Ол сізге не береді? Ол қандай мақсатқа жетуге көмектеседі? Бұл туралы ойланыңыз және сізді қалаған нәтижеге жақындататын әдеттерді таңдаңыз.

2. Әдеттермен кезекпен жұмыс жасау

Кейде сіз өзіңіздегі барлық нәрсені бірден өзгерткіңіз келеді. Сіз көбірек оқуды, өнімді жұмыс істеуді, дұрыс тамақтануды, жаттығуды шешесіз. Бұл жағдайда ынта-жігерді азайтқан дұрыс. Егер сіз бірден көптеген әдеттерді қабылдасаңыз, сіз тек өзіңізге қажетсіз күйзеліс жасайсыз.

Біз өзімізді асыра бағалаймыз. Біз аз уақыттың ішінде көп нәрсеге қол жеткізе аламыз деп ойлаймыз. Бұл олай емес. Бірақ ұзақ уақыт бойы бұл өте мүмкін. Сондықтан бір әдетке назар аударыңыз, оны күшейтіңіз. Содан кейін келесіге өтіңіз.

3. Талапты тым жоғары қоймаңыз

Тез өзгертуге тырыспаңыз. Кішкентайдан бастаңыз:

Жүгірумен айналысқыңыз келе ме? Жаяу жүруден бастаңыз.
Сіз кітап жазғыңыз келе ме? Бірден бір сөйлем жаз.
Өз бизнесіңізді ашқыңыз келе ме? Кем дегенде бір клиентті табыңыз.
Аптасына екі кітап оқығыңыз келе ме? Күніне бір беттен бастаңыз.
Ақшаны үнемдегіңіз келе ме? Бір рет киетін киімдерді сатып алмаңыз.

4. Бақылау парақтарын пайдаланыңыз

Сондай-ақ, сіз жаңа әдетті дамыта бастадыңыз, бірақ көп ұзамай бұл туралы ұмытып кеттіңіз. Өмірде күтпеген жағдайлар көп болады. Бір-екі күн өткізіп алсаңыз, үлкен мәселе емес сияқты. Бірақ бұл қарапайым емес. Егер сіз жүйелілікті елемейтін болсаңыз, әдет ешқашан қалыптаспайды. Нені мақсат етіп отырғаныңызды еске түсіру және үлгеріміңізді бақылау үшін бақылау парақтарын пайдаланыңыз.

Есіңізде болсын, сіз жақсы болу үшін әдеттер жасайсыз. Оларды күнделікті бақылау парағына жазып алыңыз. Бір күні сіз бірнеше қарапайым әдеттің арқасында өміріңіздің қаншалықты өзгергеніне таң қаласыз.

Ұқсас посттар