Денсаулық

Өзіңізді жиі серуендеуге ынталандырудың 8 әдісі

Құстарды бақылау, картамен бағдарлану және басқа да ерекше нұсқалар.

Жаяу жүру денсаулыққа пайдалы, ең дұрысы күнде жүру керек. Бірақ біз серуендеуден бас тартудың көптеген себептерін жиі ойлап табамыз: қолайсыз ауа-райы, уақыттың жеткіліксіздігі, көңіл-күйдің, баратын жерлердің жоқ болуы. Мұндай жағдайларда сыртқа шығуға мәжбүрлеу үшін сізге қосымша мотивация қажет болады. Сізге ынталандыратын қолайлы нұсқаны табуға тырысыңыз.

1. Миыңызды алдау

Сыртта бұлтты немесе суық болса, өзіңізге тек 5-10 минут серуендеуге шығатыныңызды айтыңыз. Сонда сіз бірден бір сағаттық серуендеуге шешім қабылдағандай миыңыз қарсы болмайды. Ал көшеде бес минуттан кейін, сіз тағы біраз жүресіз деп өзіңізбен келісіңіз.

Сірә, сіз қозғалыстан ләззат ала бастайсыз, нәтижесінде сіздің серуеніңіз бастапқыда көрсетілген уақыттан ұзағырақ болады.

2. Құстарды бақылауға шығыңыз

Қалаларда көгершіндер мен торғайлар ғана өмір сүрмейді. Саябақтарда, орман алқаптарында, кейде үйде де әртүрлі құстарды кездестіруге болады. Оларды бақылауды серуендеумен біріктіріңіз.

Жолда қанша құсты кездестіретініңізді санаңыз, өзіңізге белгісіз түрлерді іздеңіз, ән тыңдаңыз және құстар тіршілігінің көріністерін көріңіз. Мүмкін, сіз бұған соншалықты беріліп , нәтижесінде сіздің жаңа хоббиіңіздің біріне айналуы мүмкін.

Құстарды бақылау йога немесе саябақтағы медитация сияқты қуаныш әкеледі.

3. Экскурсияға барыңыз

Әдетте үйден жұмысқа және кері қарай әдеттегі маршрутпен жүреміз, ал айналадағы қалаға аз көңіл бөлеміз. Өзіңізді турист ретінде сезінуге тырысыңыз. Сіз сирек баратын аймаққа барыңыз және оны айналып көріп, егжей-тегжейлерді байқап, қызықты бұрыштарды іздеуге тырысыңыз. Жақын жерде тұратын досыңыз болса, оның экскурсия жетекшісі болуын сұраңыз.

Көптеген қалалардың тарихи ғимараттарында QR кодтары бар, оларды сканерлеу арқылы сіз орын туралы қызықты нәрсені біле аласыз. Олар гид үшін жақсы алмастырғыш болып табылады және сонымен қатар серуендеуді әртараптандыруға көмектеседі.

4. Өзіңіздің осы сәтте болуыңызды ойлаңыз

Егер сіз медитациямен айналысқыңыз келсе, бірақ тыныш отыру қажеттілігінен кейінге қалдырсаңыз, жолда медитация жасап көріңіз. Мұны істеу үшін сіз өз қадамдарыңызға шоғырлануыңыз керек. Аяқтардың жерге қалай тиетінін сезінуге тырысыңыз, содан кейін аяқтың бұлшықеттерінің қалай жұмыс істейтінін сезініңіз.

Біраз уақыттан кейін бұған тыныс алу жаттығуын қосуға болады: тыныс алуды төрт қадамға созыңыз, келесі төрт қадам үшін деміңізді ұстаңыз, содан кейін төрт қадамға дем шығарыңыз. Бұл сізді тыныштандырып ойларыңызда емес, қазіргі сәттен табылуыңызға көмектеседі.

Тыныс алудың орнына сіз айналаңыздағы дыбыстарға, иістерге, теріге ауаның тиюіне назар аудара аласыз.

5. Фотосуретпен серуендеуді ұйымдастырыңыз

Бұл әдемі ғимараттарды, ерекше белгілерді, жануарларды суретке түсіруге арналған тақырыпта болуы мүмкін. Немесе әдеттегі күніңізді, көршіңізді немесе сүйікті саябақты қамтуы мүмкін.

Достарыңызбен осындай серуендеуге барыңыз немесе бөлек-бөлек барып, кім көп суретке түсіре алатынын білу үшін жарысатыныңызға келісесіз, мысалы, мысықтарды.

6. Психикалық белсенділік үшін серуендеу уақытын пайдаланыңыз

Зерттеулер серуендеу шығармашылық ойлауға ықпал ететінін растайды. Сондықтан, егер сізге әрекет ету жолы туралы ойлану керек болса, мәселенің тривиальды емес шешімін табу немесе ойлау тәжірибесін жасау қажет болса, жаяу жүру – мұны істеу үшін тамаша уақыт.

7. Кәдімгі жолмен кері жүріңіз

Көшенің екінші жағымен немесе үнемі жүретін жеріңізге қарама-қарсы бағытта жүріңіз. Сіз бұрын назардан тыс қалған мәліметтерді байқайсыз. Сіз тіпті бейтаныс аумақта жүргендей сезінесіз.

8. Қағаз картаны пайдаланып шарлауға тырысыңыз

Сіз достарыңызбен бағдарлау турнирін ұйымдастыра аласыз немесе жай ғана бұрынғы саяхатшы болып көріне аласыз. Кез келген жағдайда сізге жаңа тәжірибелерге кепілдік беріледі.

Көбірек жүруге өзіңізді қалай ынталандырасыз? Пікірлерде өз идеяларыңызбен бөлісіңіз.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *