Мотивация

Өмірдегі көптеген мәселелерді шешетін 20 әдет

Күн сайын біз кішігірім және үлкен проблемаларға тап боламыз. Олар өмірдің әртүрлі кезеңдерінде орын алады және көбінесе бірнеше санаттарға бөлінеді: денсаулық, қаржы, қарым-қатынас, жұмыс, мансап және мақсаттар. Бірақ ешқандай қиындықтар біздің жеке өсуді тоқтатпауы керек. Айналаңыздағының бәрі құлдырап жатса да, өзгерістерге бейімделіп, алға жылжуды үйрену маңызды. Мұнда көмектесетін кейбір әдеттер бар.

1. Кем дегенде айына бір рет проблемалардың тізімін жасаңыз. Бұл алдымызда тұрған кедергілерді қадағалаудың және шешу жолдарын табудың ең жақсы жолы.

2. Проблемаларға басымдық беру. Олардың әрқайсысы шынымен маңызды және шұғыл емес, кейбіреулері солай көрінеді.
Мәселелерді маңыздылығына қарай жазыңыз және оларды бір-бірден шешу үшін тізімді пайдаланыңыз.

3. Ойлауды жаттықтыру. Мәселелерді шешу ақыл-ойдың тұрақтылығына байланысты. Бүгінгі қиындықтар бізді ертеңгі қиындықтармен күресуге дайындайды. Сондықтан икемді ойлауды дамыту маңызды.
Америкалық пастор, жазушы және педагог Чарльз Свиндалл былай деді:
«Өмірдің 10% не болып жатқаны және 90% біздің оған қалай қарайтынымыз».

4. Ақшаны үнемдеңіз. Болашақ әрқашан бұлыңғыр болады.
Оған дайындалудың ең жақсы жолы – үнемдеу.
Мысалы, бұл туралы ай сайын еске түсірмеу үшін шағын соманы бөлек банк шотына автоматты түрде аударуды қосыңыз.

5. Болашақта сізді таптырмас маман ететін дағдыларды дамытыңыз. Тұрақты оқуды әдетке айналдырыңыз және ай сайын жаңа дағдыларды үйренуге тырысыңыз.
Ең бастысы, ұзақ уақыт бойы ескірмейтін және әрқашан сұранысқа ие болатындар.

6. «Портфолио» мансабын құрыңыз. Егер сіздің «жұмыс портфолиоңыз» негізгі кәсіппен қатар қосымша әрекеттерді қамтыса және сіз өзіңіздің кәсіби тәжірибеңізді көптеген жолдармен қолдансаңыз, мысалы, кішігірім қосымша жобаларды орындау, кеңес беру немесе сарапшы ретінде мақалалар жазу, сіз көбірек табыс табасыз.

7. Инвестициялау. Маманмен кеңесіңіз немесе өзіңізді көрсетуге көмектесетін жобаларға ақша салыңыз. Бұл болашақта көбірек табыс табу мүмкіндігін ашады.

8. Кәсіби өсуге болатын кем дегенде екі саланы анықтаңыз. Жақсырақ болуға көмектесетін кітаптарды, ресурстарды және адамдарды табыңыз.

9. Жұмыс стрессінің алдын алу. Жиі үзіліс жасаңыз, жауапкершіліктеріңізді азайтыңыз, кестеңізді бұзыңыз, бір уақытта бір тапсырмаға назар аударыңыз, істер тізімдерін қысқартыңыз және биоритміңізді есте сақтаңыз.

10. Демалыс. Біздің денеміз тәулігіне 24 сағат жұмыс істейді. Сондықтан әрқашан жеткілікті ұйықтау және ақыл-ой мен физикалық тұрғыдан «қайта жүктеуге» уақыт табу өте маңызды. Бұл денсаулыққа қатысты проблемаларды болдырмаудың және ойыңызды шоғырландырудың және өткір ұстаудың ең жақсы тәсілдерінің бірі.

11. Белсенді болыңыз. Күнделікті 15 минуттық таза ауада серуендеу кестеңізге стрессті жеңілдету және ақыл-ойдың анықтығын қалпына келтіру үшін қосыңыз.

12. Табиғатта уақыт өткізу. Бұл энергия қорын қалпына келтіруге көмектеседі, назарды жақсартады және көңіл-күйді жақсартады.

13. Осы сәтте болыңыз. Қазіргі уақытқа қатысу уайым мен уайымның біздің өмірімізді басып алуына жол бермейді. Біз ағында болған кезде, мұнда және қазір болып жатқан нәрселерден басқа ештеңе маңызды емес.

14. Әр ісіңіз үшін анық жүйелер жасаңыз. Күн сайын жазғыңыз келсе, жақсы жазу кітапшасын сатып алу сияқты осы әдетті қолдау үшін жазу және ортаңызды өзгерту үшін кестеңізден ең жақсы уақытты табыңыз.

15. Жүйелі түрде жаттығу жасаңыз. Жаттығуларды әдетке айналдыру үшін оларды бір күнде бір уақытта орындаңыз.
Арнайы ойнату тізімін жасаңыз және келесі сеансты асыға күту үшін бүкіл тәжірибені мүмкіндігінше қызықты етіңіз.

16. Өмірді мағынаға толтырыңыз. Өзіңізді тірі сезінетін отбасы мен жұмысқа қатысты барлық нәрсені жазыңыз. Тізімдегі әрекеттерге мүмкіндігінше көп уақыт бөліңіз.

17. Трубканы қалдырмаңыз. Өмірдегі барлық мәселелерді шешу мүмкін емес.
Кейбіреулер, мысалы, ауа-райына, экономикаға, басқа адамдардың сөздері мен әрекеттеріне байланысты, біздің бақылауымыздан тыс. Олар туралы алаңдамаңыз. Өз ойларыңыз бен әдеттеріңізге және шын мәнінде түзете алатын нәрсеге назар аударыңыз.

18. Проблемаларды шешу кезінде ашық ойды сақтаңыз. Ұқсас тапсырмаларды бірдей қарастыру керек деп ойламаңыз. Бұрын жұмыс істеген нәрсе қазір жұмыс істемеуі мүмкін. Өзіңізді өткенге қалдырмаңыз. Дүниеге көзқарасыңызды үнемі жаңартып, ағымдағы мәселелердің жаңа шешімдерін алу үшін балама әдістерді іздеуді әдетке айналдырыңыз.

19. Өз өміріңіз үшін жауапкершілікті алыңыз. Проблемалар, кедергілер мен сәтсіздіктер дүниенің соңы емес. Олармен қалай күресетініміз олармен қаншалықты жиі кездесетінімізден әлдеқайда маңызды.

20. Өсу нүктелерін табыңыз. Әрбір мәселе дамуға мүмкіндік береді. Оны өмірдегі ең үлкен қиындықтарды жеңу және келесі сынаққа дайын болу үшін пайдаланыңыз.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *