Мотивация

Неліктен үнемі бос емес болу қате және оны қалай түзетуге болады

Тұрақты жұмыспен қамтудың кемшіліктері неде

Басты мәселе – бізде бір минут тоқтап, не істеп жатқанымызды ойлауға уақыт жоқ. Біз мәңгілікке бос емеспіз, тіпті нақты немен жұмыс істеп жатқанымызды және уақытымызды білмейміз. Сондықтан күні бойы үзіліс жасау өте маңызды.

Кішкене кідірту дұрыс тапсырмаларды орындағанымызға көз жеткізуге мүмкіндік береді. Әйтпесе, сіз маңызды жобаны күйдіріп, шатастырып немесе тіпті сәтсіздікке ұшыратуыңыз мүмкін. Интроспекция, керісінше, күштерді уақытында қайта бөлуге және қажет болған жағдайда қайта құруға көмектеседі.

Тұрақты жұмыспен қалай күресуге болады

Тыныштықта уақыт өткізу және рефлексия

Ол үшін “Джохари терезесі” әдісін қолдануға болады. Ол өзіне және айналасындағыларға деген көзқарасын жақсы түсінуге көмектеседі. Әдістің мәні-төрт аймақты талдау:

Ашық аймақ. Ол сізге және басқаларға сіз туралы білетін барлық нәрсені қамтиды. Мысалы, сіз өзіңізді мейірімді деп санайсыз, ал қалғандары сізбен келіседі.
Жасырын аймақ. Оған сіздің құпияларыңыз кіреді. Сіз ұялшақ адам екеніңізді білесіз делік, бірақ бұл туралы ешкім білмейді.
Соқыр аймақ. Бұл сіздің айналаңызға айқын көрінетін сипаттамалар, бірақ сіз оларды өзіңіз байқамайсыз. Мысалы, барлық достар сізді ғашық деп атайды, ал сіз оны ерекше көре алмайсыз.

Біз өз ойларымызды журналға жазу немесе достарымызға қоңырау шалу үшін өзімізге үзіліс жасасақ, интроспекция үшін ішкі кеңістікті ашамыз. Телефонды үнсіз режимге ауыстыру оңай-санаңызды тыныштандыру қиын. Тұрақты үзілістер әлемді кем дегенде бірнеше минутқа кідіртуге мүмкіндік береді.

Бірақ мұндай кідіріс одан да көп шешім қабылдау үшін қажет емес. Керісінше, ол сізге одан бас тартуға және шешім қабылдаудан шаршамауға көмектесуі керек. Миыңызға демалуға және ойлануға мүмкіндік беріңіз. Жұмыстан, міндеттерден және міндеттерден бөліну бір қадам артқа шегінуге және өзіңізге сырттан қарауға мүмкіндік береді.

Өзіңізді болашақтан елестетіңіз

Бұл тағы бір керемет жаттығу. Екі жылдан кейін өзіңізді елестетіңіз. Сіз керемет формадасыз. Сізде бос уақыт әлдеқайда көп. Сіз әр минутты телефонда өткізбейсіз. Сіз бірінші мүмкіндікте электрондық пошта мен әлеуметтік медианы тексермейсіз. Сіз керемет тиімдісіз және өнімдісіз.

Әрбір өзін-өзі дамыту кеңесі бірдей формуланы қайталайды: егер сіз белгілі бір процесті ұстанатын болсаңыз, табысқа жетесіз. Сіздің әдеттеріңіз сізді болжамды нәтижелерге жетелейді. Әрине, бұл процесс, берілгендік, өзін — өзі дамыту, пайдалы іс-шаралар-мұның бәрі қажет. Бірақ біз өзімізге бір маңызды сұрақ қоюды ұмытып кетеміз: неге?

Барлығын талдауды тоқтатыңыз

Біз үшін барлық кіріс ақпаратты өзімізден өткізу табиғи нәрсе. Әңгіме барысында біз үнемі басқа адамдардың мінез — құлқын талдаймыз-оларды бағалаймыз, олардың дене тілі мен көңіл-күйіне назар аударамыз. Біз үнемі эмоционалды мінез-құлық модельдерін жасаймыз. Нәтижесінде біз әрқашан “қосылған” режимде боламыз.

Мысалы, сіз және сіздің серіктесіңіз кешкі ас кезінде күннің қалай өткенін талқылайсыз. Осы уақытта сіздің миыңыз әңгімелесушінің не айтатынын болжауға тырысады. Негізінде, сіз өзіңіздің санаңызда серіктес моделін жасайсыз. Нәтижесінде ми тек әңгіменің өзін ғана емес, сонымен бірге сіздің эмоционалды күйіңізді де жұмыс істейді және сонымен бірге басқа адамның не айтатынын, оның жолдары шынайы ма, жоқ па, оларға қалай жауап беретініңізді болжайды. Таңқаларлық емес, ішкі “батарея” тез таусыла бастайды.

Сонымен қатар, біз күнделікті эмоционалды тірек нүктелері туралы ойларды айналдырамыз. Басқалар бізді қалай көреді? Олардың көзқарасы қаншалықты шындыққа сәйкес келеді? Эмоционалды модельдерді құру-бұл өзіңізді түсініп қана қоймай, айналаңыздағы адамдар туралы түсінік қалыптастыру тәсілі: олар кім немесе кім болғысы келеді және бұл бізбен қалай байланысты. Егер мұның бәрі тым күрделі болып көрінсе, “адам болу”деп аталатын шындыққа қош келдіңіз.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *