Кино

Нағыз эстеттерге арналған 15 итальяндық фильм

1. Одержимость

  • Италия, 1943 ж
  • Драма, мелодрама, ноир.
  • Ұзақтығы: 143 минут.
  • IMDb: 7.6

Джино есімді қаңғыбас тавернаға тамақ іздеп кіреді де, үй иесінің әйелі Джованнаға бірден ғашық болады. Оның күйеуі Брегано кейіпкерге өз үйінде тұруды ұсынады. Ол механик ретінде иесіне көмектесу үшін қалады, бірақ сонымен бірге әйелімен қарым-қатынаста болады. Дегенмен, бұл зұлым құмарлық Джинаға салмақ түсіреді және ол Джованнадан онымен бірге қашуды сұрайды.

«Одержимость» ұлы режиссер Лучино Висконтидің мансабының да, кинодағы итальяндық неореализм сияқты бағыттың да бастауын белгіледі. Бұл сонымен қатар Америка Құрама Штаттарынан тыс жерде түсірілген алғашқы кинонуар. Сондай-ақ Джеймс Кейннің «Почтальон звонит дважды» романының ерекше бейімделулерінің бірі.

2. Рим, открытый город

  • Италия, 1945 ж.
  • Әскери драма.
  • Ұзақтығы: 103 минут.

IMDb: 8.1.

Екінші дүниежүзілік соғыстың аяғында Римде неміс оккупациясында бірнеше ай ғана қалды. Гестапо – аңшы инженері Джорджио Манфреди, антифашистік қарсыласу жетекшілерінің бірі. Бірақ кейіпкер көмекті достары – Франческо, оның қалыңдығы Пина және діни қызметкер Дон Пьетро табады.

Жоғарыда жазғанымыздай, «Обсессия» неореализмнің негізін қалады. Дегенмен, ресми түрде бұл дәуірдің кері санағы Роберто Росселлинидің «Рим, ашық қала» фильмінен басталады. Режиссер нағыз қираған ғимараттар арасында кәсіби емес актерлармен бірге жұлдыздарды түсірді. Міне, осылайша ол шеберханадағы әріптестерін соғыстан кейінгі кезеңдегі адамдардың өмірі мен көңіл-күйін мейлінше шынайы, әшекейсіз жеткізуге шабыттандырды.

3. Похитители велосипедов

  • Италия, 1948 ж
  • Драма.
  • Ұзақтығы: 89 минут.
  • IMDb: 8.3.

Екі баланың әкесі Антонио Ричи постер постері болып жұмысқа орналасады. Енді ғана жұмысқа велосипед керек, ал ер адам оны жақында отбасын асырау үшін ломбардқа тапсырған. Соңғысын кепілге қойған кейіпкер көлікті қайтарып алады, бірақ сол күні мүлік ұрланады. Содан Антонио кішкентай ұлы Бруномен бірге ұрыны іздеуге шығады.

Роберто Росселлини сияқты неореализмнің көрнекті өкілі Витторио де Сика да табиғи жарықта, көбінесе ең қарапайым пәтерлерде және көшелерде түсірілген және өз фильмдеріне кәсіби емес актерлерді жиі шақыратын. Сондықтан көрермендер Римге қарапайым адамның көзімен қарайтынын толықтай сезінеді.

Бұл ретте автор шиеленісті сақтай біледі. Кейде Антонио ұрланғанды ​​тапқысы келетін сияқты көрінеді, бірақ әр жолы үміттің орнын үмітсіздік басады. Ал олардың шытырман оқиғасы батырлар үшін жақсылықпен аяқталмайтыны анық.

4. Рим в 11 часов

  • Италия, Франция, 1952 ж.
  • Драма.
  • Ұзақтығы: 107 минут.
  • IMDb: 7.8.

Лучшие итальянские фильмы: «Рим в 11 часов»

Италиядағы жалпы жұмыссыздық кезеңінде газетте машинистка жұмысы туралы хабарландыру пайда болады. Бір ғана қызметкер керек, бірақ сұхбатқа қыздардың қалың тобы келеді. Олар дауласып, итермелей бастағанда, баспалдақтар орын беріп, құлап қалады. Соның салдарынан көптеген адамдар мүгедек болып қалды.

Джузеппе Де Сантис түсірген фильм де соғыстан кейінгі Италия үшін өткір тұрған жұмыссыздық тақырыбын көтереді. Оның үстіне картина нақты оқиғаға негізделген, тіпті оған үш қыз – сол қайғылы оқиғаның құрбандары түсірілген.

5. Дорога

  • Италия, 1954 ж
  • Драма.
  • Ұзақтығы: 108 минут.
  • IMDb: 8.0.

Қаңғыбас циркші Зампано ауыл ақымақ Гельсоминаны көмекші етіп сатып алады. Олар саяхатшы циркке тап болғанша бірге Италияны аралайды.

Федерико Феллинидің «Жол» шедеврі тек итальяндық кинода ғана емес, жалпы әлемдік кинематографияда 1950 жылдардағы басты орын алады. Бұл таспа Феллиниге өзінің алғашқы «Оскарын» әкелді және оның әйелі және «Юбка киген Чаплин» деген лақап атқа ие болған музасы Джульетта Мазинаны даңқтады.

6. Ночи Кабирии

  • Италия, Франция, 1957 ж.
  • Драма.
  • Ұзақтығы: 118 минут.
  • IMDb: 8.1.

Кабириа есімді жезөкше өзін кедей кварталдан алып кететін бай меценат табуды армандайды. Қызды алдап, жеке мүддесіне пайдаланады, бірақ соған қарамастан ол адамдарға мейірімді болып қалады.

Өзінің басқа фильмдеріндегідей Федерико Феллини айтып қана қоймайды. Нәзік бөлшектердің көмегімен ол Мазинаның орындауындағы кейіпкерін миллиондаған көрерменнің көзайымы болатындай етіп аша алды. Фильм Канн кинофестивалінде екі жүлде және Оскар алды.

Айтпақшы, Феллинидің сценарийін жазуға тағы бір ұлы итальяндық режиссер, арандатушы Пьер Паоло Пасолини көмектесті. Соңғысы 1962 жылы «Мама Рома» деп аталатын жезөкшенің ауыр өмірі туралы хикаяны да түсірді.

7. Сладкая жизнь

  • Франция, Италия, 1960 ж.
  • Сатира, трагикомедия.
  • Ұзақтығы: 179 минут.
  • IMDb: 8.0.

Лучшие итальянские фильмы: «Сладкая жизнь»

Журналист Марчелло Рубини өз өмірінің басты шедеврін жасауға тырысады. Бір сәттік романдар оның сезімін ренжітпейді, тіпті американдық киножұлдыз Сильвияның пайда болуы да кейіпкерді ессіздіктен шығара алмайды.

Феллинидің басты фильмдерінің бірі түсініксіз Марчелло Мастроянниді жұлдызға айналдырды, сонымен қатар танымал мәдениетке әсер етті. Сонымен, «папарацци» термині кейіпкерлердің бірі – фотограф Папараццоның есімінен шыққан, тіпті суреттің атының өзі тұрмыстық сөзге айналды.

Экранда пайда болған таспа қатты жанжал тудырды және шіркеу өкілдері әдетте оған тыйым салуға шақырды. Олар тікұшаққа бекітілген мәрмәр Исаның ұшатын көрінісінен тым ұялды. Феллини жұртшылықты қоздыруға тырыспаса да: ол тек өз кейіпкерінің өмірі қаншалықты бос және мағынасыз екенін көрсеткісі келді.

8. Приключение

  • Италия, Франция, 1960 ж.
  • Драма.
  • Ұзақтығы: 144 минут.
  • IMDb: 7.9.

Бұрынғы дипломаттың қызы Анна достарымен бірге қайықпен саяхатқа шығады, бірақ аралдардың бірінде із-түзсіз жоғалып кетеді. Іздеу еш нәтиже бермейді, содан кейін жоғалған қыздың күйеу жігіті жақын досына жақындайды.

1960 жылы Канн кинофестивалінде Микеланджело Антониони фильмі Ингмар Бергманның «Қыз көктемі» және Луис Буньюэлдің «Қыз» сияқты жауһар туындыларымен бәсекелесуге мәжбүр болды. Бірақ мұндай фонның өзінде сурет жоғалған жоқ және сыншыларды жақсы жағынан да, жаман жағынан да таң қалдырды.

Ең бастысы, оқиға ешқайда апармайтын сияқты. Таспа детектив ретінде басталады, бірақ көп ұзамай бәрі кейіпкердің жоғалып кеткенін ұмытады. Режиссер сюжеттен гөрі кейіпкерлердің психологиясына көбірек көңіл бөледі. Бұл тәсіл көптеген көрермендерге оғаш болып көрінді, бірақ кейіннен Антонионидің инновациялық әдісі жоғары бағаланды.

9. Аккаттоне

  • Италия, 1961 ж
  • Драма.
  • Ұзақтығы: 117 минут.
  • IMDb: 7.7.

Итальянский фильм «Аккаттоне»

Жеңілген көше сутенері Витторио Аккаттоно өзі үшін жұмыс істеген жалғыз қыз түрмеге жабылғаннан кейін кедейлікке ұшырайды. Ол адал жұмыс істеуді жек көреді, сондықтан ол жаңа құрбанды – Стелланы табады. Кейін кейіпкер оған ғашық болып, тіпті жұмыс табуға тырысады, бірақ соңында ол бәрібір қылмыстық жолды таңдайды.

Пьер Паоло Пасолинидің дебюттік фильмі өз романы бойынша түсірілген және жезөкшелермен байланысын жасырмаған және лаңкестерге жиі келетін автордың жеке тәжірибесін көрсетеді. Режиссер барынша жанды атмосфераны құрғысы келді, сондықтан ол кәсіби емес актерлерді қолданып, нағыз римдік бұрыштарда түсірді.

10. 8 с половиной

  • Италия, 1963 ж
  • Трагикомедия.
  • Ұзақтығы: 138 минут.
  • IMDb: 7.8.

Лучшие итальянские фильмы: «8 с половиной»

Режиссер Гвидо Ансельми жаңа фильм түсіруге дайындалып, сонымен бірге шығармашылық дағдарысты бастан кешіруде. Ол әртүрлі адамдармен кездеседі, бірақ одан әрі ол мүлде сурет салатынына күмәнданады.

Ла Дольче Витамен бірге таспа Феллини шеберлігінің шыңы болып саналады және сонымен бірге оның жұмысындағы ең өмірбаяндық болып табылады. «8 жарым» фильмі сыншылардың жоғары бағасына ие болды және көптеген марапаттарға, соның ішінде екі Оскарға ие болды.

11. Леопард

  • Италия, Франция, 1963 ж.
  • тарихи драма.
  • Ұзақтығы: 185 минут.
  • IMDb: 8.0.

Оқиғалар 1860 жылы Гарибальди дәуірінде болды. Князь Салина, ескі мектептің ақсүйегі, туған жері Сицилияны қатты жақсы көреді, бірақ алдағы өзгерістерді көреді. Адам олар тек қалыптасқан әлемді нығайтады деп соңына дейін үміттенеді.

Лучино Висконтидің картинасы ақсүйектер ғасырымен қоштасу туралы баяндаса, әйгілі американдық актер Берт Ланкастер сомдаған басты кейіпкердің бейнесі көбінесе режиссердің алтер-эгосы ретінде түсіндіріледі. Өйткені, Висконти жай ғана ежелгі итальяндық ақсүйектер отбасынан шыққан, сондықтан ар-намыс пен абырой тақырыбы авторға жақын.

12. Конформист

  • Италия, Франция, Германия, 1970 ж.
  • Драма.
  • Ұзақтығы: 111 минут.
  • IMDb: 8.0.

Жас аристократ Марчелло Клеричи фашистік партияға қосылып, Парижге жету және профессор Куадриді сол жерде өлтіру тапсырмасын алады. Ол кісі батырдың бұрынғы философия мұғалімі болып шығады.

«Конформист» фильмінің түсірілімі режиссер Бернардо Бертолуччидің психоанализге деген құштарлығымен тұспа-тұс келді. Демек, Муссолинидің диктатурасының және көптеген айқын көріністердің түпнұсқа фрейдтік түсіндірмесі. Басқа нәрселермен қатар, фильм «Өкіл әке» және «Қазіргі ақырзаман» сияқты жаңа Голливуд фильмдеріне елеулі әсер етті.

13. Новый кинотеатр «Парадизо»

  • Италия, Франция, 1988 ж.
  • Драма.
  • Ұзақтығы: 124 минут.
  • IMDb: 8.5.

Кадр из итальянского фильма «Новый кинотеатр „Парадизо“»

Кішкентай бала Сальваторе проектор Альфредомен кездеседі. Нәтижесінде, ер адам майданнан оралмаған жас Тотоның әкесін ауыстырады, өз палатасында киноға деген сүйіспеншілікті оятады, тіпті өмірлік мақсатты табуға көмектеседі.

Режиссер Джузеппе Торнаторе түсірген картина Канн кинофестивалін дүр сілкіндірді, үздік шетелдік фильм ретінде «Алтын глобус» және «Оскар» жүлделерін алды. Акция соғыстан кейінгі Италияда өтіп жатқанына қарамастан, таспа өте жеңіл, жанды және жеңіл. Торнаторе кейінірек көрермендерге «Маленаны», «Пианист туралы аңыз» және «Ең жақсы ұсынысты» берді.

14. Жизнь прекрасна

  • Италия, 1997 ж
  • Драма, комедия.
  • Ұзақтығы: 116 минут.
  • IMDb: 8.6.

Көңілді еврей Гвидо Италияға кітап дүкенін ашуға келеді және мұғалім Дораға ғашық болады. Кейіпкерлер үйленіп, ұлы Джозудің ата-анасы болады, бірақ олардың ғажайып әлемін билікке келген нацистер қиратады.

Роберто Бенигни, режиссер және басты актер Холокосттың қараңғы тақырыбын алып, бұрын концлагерьлер туралы фильмдерде орынсыз деп саналған күлкі қосты. Бірақ ол мұны өте нәзік жасағаны сонша, «Өмір әдемі» «Шиндлер тізімі» және басқа да осыған ұқсас картиналардың жанынан өз орнын тапты.

15. Великая красота

  • Италия, Франция, 2013 ж.
  • Сатира, трагикомедия.
  • Ұзақтығы: 141 минут.
  • IMDb: 7.8.

Кадр из итальянского фильма «Великая красота»

Қартайған жазушы Джеп Гамбарделла бір кездері танымал роман жасады. Енді ол бір богемиялық кештен екіншісіне өтеді. Бірақ мұның бәрі оған ләззат бермейді, керісінше, оны өлімнен жалықтырады.

Баспасөзде фильм «Ла Дольче Вита» драмасының тегін ремейкі деп аталды, ал режиссер Паоло Соррентино Федерико Феллини жұмысының мұрагері деп аталды. Өзінің жұмысы үшін режиссер Оскар, Алтын глобус және BAFTA сияқты көптеген беделді марапаттарға ие болды және қазіргі заманғы итальяндық шеберлердің ең дарындысы мәртебесін алды.

Ұқсас посттар

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *