Болмыс

Лифт құласа не істеу керек

Егер сіз лифтті үнемі пайдалануыңыз керек болса, сіздің ойыңызда кем дегенде бір рет ой пайда болды: егер кабинаны ұстап тұрған кабельдер үзіліп, Сіз шахтаға құлап кетсеңіз ше? Сіз аман қаласыз ба?

Бұл қорқынышты естіледі. Бірақ іс жүзінде бұл жағдай екіталай. Статистика көрсеткендей, лифттер едендер арасында жүрудің ең қауіпсіз әдісі болып табылады. Мысалы, АҚШ баспалдақтарында жыл сайын орта есеппен 12000 адам қайтыс болады және 1 миллионнан астам адам жарақат алады. Салыстыру үшін, лифт апаттарының салдарынан жыл сайын шамамен 27 адам қайтыс болады және шамамен 10 000 адам жарақат алады.

Сонымен қатар, кабинаның төбесіндегі шкивтер жүйесінде қосымша сақтандырғыш бар. Егер ондағы блоктар тым жылдам қозғалса, ол құлыпталады. Сондықтан бір кабель үзілген жағдайда, кабина қалған кабельдерге ілінеді. Болат арқандар берік және олардың бір рет жыртылуы екіталай.

Лифттер кабинаның құлап кетуіне жол бермейтін көптеген қауіпсіздік жүйелерімен жабдықталған.

Бірақ кабельдер үзілді делік, шкивті құлыптау механизмі ақаулы және ұстағыштар жұмыс істемеді. Лифт құлап, сізде бірнеше секунд бар. Не істеу керек?

Интернетте танымал кеңес жүреді: соңғы секундтарда лифт шахтаның түбіне соғылғанға дейін соқтығысу кезінде ауада болу үшін секіру керек. Бірақ бұл тағы бір миф.

Біріншіден, сіз секіру уақытын дәл болжай алмайсыз. Екіншіден, егер бұл нәтиже берсе, адамның бұлшық еттеріне Лифттің құлау жылдамдығын өтеуге күш жетпейді — тіпті егер сіз әлемдік деңгейдегі спортшы болсаңыз да. Ең жақсы жағдайда, сіз оны 3-5 км/сағ төмендетесіз — бұл мүлдем жеткіліксіз. Мүмкін, сіз құлаған кезде ғана емес, сонымен қатар осы ақылсыз трюкті айналдыра алсаңыз, секіруде басыңызды сындырасыз.

Ең жақсы тактика — еденге мүмкіндігінше тегіс жату.

Бұл соққы күшін денеңіздің ең үлкен аймағына таратады. Массачусетс технологиялық институтының биомедициналық инженерия орталығының зерттеуші инженері Элиот Франк: “ешқандай нақты аймақ дененің кез келген басқа бөлігінің салмағынан жарақат алу қаупіне ұшырамайды”,‑дейді.

Сіз аяғыңызды бүгу немесе тұтқаларды тарту арқылы өзіңізді қорғаймын деп ойлауыңыз мүмкін. Бірақ соққы кезінде үлкен биіктіктен құлаған кезде аяқтар өз денесінің салмағын көтере алмайды. Тіпті бастың салмағы мойын үшін тым үлкен болар еді, сондықтан оны салмақта ұстауға болмайды. Қолыңызбен қорғап, басыңызды еденге басыңыз.

Сондықтан лифт құлаған кезде арқаңызда жату-ең қауіпсіз нұсқа. Сіз әлі де қатты ауырасыз, мүмкін сіз бірнеше қабырғаны сындырасыз, бірақ ішкі ағзаларды сақтау мүмкіндігін арттырасыз.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *