Мотивация

Күн сайын қуаныш тауып, өзін тірі сезінудің 4 оңай жолы

“Сходи на прогулку” – бұл оның ішінде жазылған нәрсе. Бұл маңызды көрсеткіш жазушы Кэтрин Мэйдің үстелінің үстінде ілулі тұрды. Коронавирустық пандемия кезінде “қыс мәңгілік болмайды” бестселлерінің авторы қиын кезеңдерді бастан өткерді. Ол скучно болды, мазасыздық пен эмоционалды күйзеліске ұшырады. Оның әдеттегі рәсімі — серуендеу-оған рахат әкелетін басқа әрекеттер сияқты жоғалып кетті.

“Сиқыр” (Enchantment) атты жаңа кітабында ол стикерге дәл осы фразаны жазу сияқты қарапайым әрекеттер оған таңданыс пен қорқынышқа толы ұсақ-түйектерді ашуға қалай көмектескенін айтты. Және олар қайтадан тірі сезінді. Міне, Мэй дәл осылай сезіну үшін не істеуге кеңес береді.

1. Айналаңыздағы әлемді байқаңыз

Мэй былай деп жазады:”Біз күн сайын жаңа тәжірибеге жол ашып, өзімізге бір нәрсе үйренуге мүмкіндік беру үшін кішіпейілділік табуымыз керек”. Және бұл оңай емес екенін өзі мойындайды.

Бұл ақымақ және мағынасыз, тым бос емес және уақытты ысырап ету туралы ойларды ұмытыңыз. Өзіңізге, ең алдымен, қасиетті нәрсемен байланыс іздеуге және сіздің жеке басыңыздан басқа нәрсемен байланысуға мүмкіндік беріңіз.

Алдымен сіз күнделікті сәттердің сүйкімділігіне бой алдыруыңыз керек. Мысалы, мамыр айы таңертеңгі кофе шыныаяқында жарықтың жарқырағанын көргенде қатты қуанады. Мұндай сәттерді жасанды түрде жасамаңыз. Сізді таң қалдыратын нәрселерді іздеңіз және олардың ең күтпеген сәтте пайда болатынына сеніңіз. Бұл кез-келген ұсақ-түйек нәрсе болуы мүмкін, тіпті ашық терезеге ұшқан ледибуг.

2. Тыныштандыратын әрекетті табыңыз

Егер Сізді қызықтыратын нәрселерді елестету қиын болса, Сізді не тыныштандыратыны туралы ойланыңыз. Мүмкін бұл серуендеу. Немесе мұражайға саяхат. Немесе бұлттардың қозғалысын бақылау.

Қандай әрекет болмасын, оған күн сайын уақыт бөлудің жолын табыңыз. Мамырдың өзі күн сайын таңертең сыртқа шығып, ауаны иіскеп, аспанның түсіне және теріңізге жел соғатын сезімдерге назар аударады.

3. Өз ережелеріңізді жасаңыз

Мэй медитация жасауды үйренген кезде, ол мұны күніне екі рет 20 минут бойы жасауға тырысты, бірақ ұйқыға дейін де, кейін де емес, тамақтанғаннан кейін де. Содан кейін оның балалары болды және медитация үшін дұрыс уақытты кесу қиынға соқты. Мәселе оның жеткілікті күш жұмсамауында емес еді. Тек ережелер ол үшін ойлап табылған жоқ. Оларды оның орнында ешқашан болмаған адам жасаған.

Енді ол басқаша медитация жасайды. Кейде бұл түн ортасында 5 минут, кейде орманда серуендеу кезінде. Мэйдің айтуынша, медитация ол үшін ешқашан ақыл — ойды босатудың тәсілі болған емес-керісінше, бұл басындағы барлық ойларды баяу бөлшектеуге мүмкіндік болды.

4. Жақсы нәрселерді дәл осылай жасау

Біз ләззат алу үшін ләззат іздеу қандай да бір аңғалдық деп ойлаймыз. Немесе, басқаша айтқанда, біз практикалық және тиімді деп саналатын нәрселерге жиі мән береміз. Бірақ сізге қуаныш әкелетін нәрсені жасауға себеп қажет емес.

Мысалы, Кэтрин Мэйдің хоббиінің бірі-суық суда жүзу. Ол мұны калорияларды жағу үшін мүлдем жасамайды. Ол жай ғана керемет су кеңістігінде болғанды ұнатады. Ол бұл әрекеттің қаншалықты сезімтал екенін және оның денесі қанша “бақыт гормонын” алатынын жақсы көреді. Процестің таза ләззаты кез-келген практикалық ұмтылыстардан асып түседі.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *