Мотивация

Көңіл көтерудің 10 ерекше, ғылыми дәлелденген тәсілі

1. Мәдени ағарту жұмыстарымен айналысу

Сіз қуаныш дозасын алғыңыз келе ме? Театрға барып, сол жерде спектакль көруге тырысыңыз. Немесе мұражайға барыңыз. Норвегиядағы зерттеушілер 50 000 адамнан бос уақыт пен көңіл-күй туралы деректерді жинап, мәдени іс-шараларға көбірек қатысатындар (немесе оларға өздері қатысатындар) депрессия мен алаңдаушылықтан аз зардап шегетінін және бақыттың жоғары деңгейін көрсететінін анықтады.

Штайнар Крокстад
Психиатр, HUNT денсаулықты зерттеу орталығының директоры, Левангер, Норвегия.
Біз мәдени іс-шараларға қатысу мен жақсы денсаулық, өмірге қанағаттану және ерлер де, әйелдер де мазасыздық пен депрессияның төмен деңгейі арасында айтарлықтай оң қарым-қатынасты таптық.

Бір қызығы, зерттеуге қатысқан ер адамдар сұлуларды ғана тамашалауға болатын мәдени шаралардан көбірек ләззат алды. Мысалы, мұражайдан немесе өнер көрмелерінен, спектакльдерден, концерттерден. Ал әйелдер белсенді қатысуға тура келетін іс-әрекеттерді – үйірмелердегі кездесулерді, ән айтуды, таза ауада серуені немесе би билеуді артық көрді. Сіз бір уақытта сіздің жағдайыңызда мұндай айырмашылықтың расталғанын тексере аласыз.

2. Күнделік жүргізіңіз

Күнделіктің психикалық тепе-теңдікке пайдалы әсері туралы көп жазылған. Шынында да, жазбаларды жүргізу көңіл-күйді жақсартуға көмектеседі – бұл Гарвард университетінен Тинг Чжанның зерттеуімен расталды.

Чжан және оның әріптестері күнделікке жазылған ең қарапайым және қарапайым оқиғалар біраз уақыттан кейін мағыналы және жағымды болып қабылдана бастайтынын анықтады.

Яғни, егер сіз киноға бару немесе досыңызбен кездесу сияқты қарапайым нәрсе туралы жазсаңыз, содан кейін жазбаны бір-екі жылдан кейін қайта оқысаңыз, онда не болғанын есіңе түсіріп, дәл сол сәтте емес қуаныш пен жылулықты сезінесің. оқиға. Күнделікті болашаққа қандай да бір бақытқа «инвестициялау» тәсілі ретінде қарастыруға болады.

3. Бейтаныс адаммен сөйлесіңіз

Чикаго университетінің ғалымдары Николас Эплей мен Джулиана Шредер эксперимент жүргізді. Олар Чикаго пойызындағы жолаушылар тобына 5 долларлық Starbucks сыйлық картасын берді. Оның орнына олар сапар барысында бір саяхатшымен әңгіме бастауға уәде берді. Субъектілердің басқа тобы үнсіз жолды басқаруға мәжбүр болды.

Нәтижесінде ұялшақтықты жеңіп, басқалармен сөйлескендердің көңіл-күйі мен психикалық әл-ауқаты жақсарды. Ешкіммен араласпағандар бақытты бола қоймады.

Осындай зерттеуді Британдық Колумбия университетінің мамандары жүргізген. Олар сондай-ақ баристамен аздап сөйлесуге уәде беру үшін кафетериялардағы меценаттарға бес долларлық Starbucks карталарын берді. Ал мұндай өткінші қарым-қатынас, елеусіз болып көрінгенімен, субъектілердің көңіл-күйінің көтерілуіне де әкелді.

4. Достарыңызбен және отбасыңызбен уақыт өткізіңіз

Кездейсоқ таныстармен сөйлесу, әрине, жаман емес. Бірақ біз үшін қымбат адамдармен мағыналы әңгімелесу әлі де маңызды.

Аризона университетінің ғалымдары төрт күн бойы 80 адамның эмоционалдық жағдайын бақылаған зерттеу жүргізді. Және бұл ең бақытты адамдар туыстарымен және достарымен өздеріне маңызды болып көрінетін тақырыптарда жиі араласатындар екенін көрсетті. Әлеуметтік белсенді, бірақ сонымен бірге ештеңе туралы кездейсоқ әңгімелерді ұнататындар өмірге қанағаттанбайды. Жалпы, ақыры әжеңе қоңырау шалыңыз.

5. Ауылда тұрып көріңіз

Atlantic Media сауалнамасына сәйкес, ең бақытты адамдар – мегаполистердің қарбаласынан алыс, ауылдық жерлерде тұратындар. Осы санаттағы респонденттердің 84%-ы өмір сүру жағдайына қанағаттанатынын айтты, бірақ қалаларда қанағаттанған азаматтардың 75%-ы ғана жұмысқа қабылданды.

Осындай нәтижелерді Ванкувер экономика мектебі мен МакГилл университетінің бақыт зерттеушілері де алды. Олар қала маңындағы тұрғындардың қанағаттану деңгейі тас джунгли тұрғындарына қарағанда сегіз есе жоғары екенін анықтады. Сондықтан ауылға көшуді ойла. Немесе, ең болмағанда, картоп плантацияларында емес, таза ауа алу үшін елге барыңыз.

6. Қайғылы өлен тыңдаңыз

Мұңды әндер көңіл-күйді көтермей, керісінше күйзелістің тұңғиығына айдап салуы керек сияқты. Бірақ жоқ. Берлиннің Еркін университетінің ғалымдары жүргізген сауалнама көптеген адамдар қайғылы сәттерде мұңды музыканы тыңдайтынын және бұл сағыныштан арылуға көмектесетінін көрсетті.

Ғалымдар мұның бірнеше себебі бар дейді. Біріншіден, мұңды әуендер катарсисті сезінуге мүмкіндік береді. Екіншіден, олар эмпатияны дамытады.

7. Заттарды емес, тәжірибені сатып алыңыз

Материалдық нәрсеге ақша жұмсау өте жақсы. Бірақ, The Journal of Positive Psychology журналында жарияланған зерттеуге сәйкес, жағымды тәжірибе бізге бірдей бағаға кез келген нәрседен гөрі көбірек жағымды эмоциялар әкеледі.

Ғалымдар адамдар тәжірибеден гөрі объектілерге ақша жұмсауға дайын деген қорытындыға келді, өйткені заттарды бағалау, ұстау және қарастыру оңайырақ. Бірақ тәжірибені таңдағандар, сайып келгенде, олар бастан кешірген эмоциялар олар үшін пайдалырақ және материалдық игіліктерден гөрі оларды қуантты.

8. Басқа біреудің көңілін көтеріңіз

Бұл өте қарапайым естіледі, бірақ өзіңіз бақытты болу үшін басқаларды қуантуға тырысуға болады. Хьюстон университетінің профессоры Мелани Радд және оның әріптестері біреуді күлдірту тапсырмасы берілген бір топ адамды зерттеді. Эксперимент нәтижесінде әңгімелесушіге қуаныш сыйлап, көңіл-күйін көтергендердің өздері жағымды эмоциялардың толқынын сезінді.

9. Әдемі нәрселерге қараңыз

Смартфон өндірушісі HTC әдемі нәрселерге қарау бізді бақытты ететінін көрсететін зерттеу жүргізді. Ал егер олар да функционалды болса, одан да жақсы. Смартфонға, дизайнерлік үстелге немесе жаңа шәйнекке таңданатыныңыз маңызды емес.

Бірқатар эксперименттерде зерттеушілер еріктілерге үш санаттағы заттарды көрсетті: әдемі, функционалды және бір уақытта әдемі және функционалды. Нәтижелер жақсы жобаланған, эстетикалық тартымды және ыңғайлы пайдалануға ыңғайлы нысандар бейбітшілік пен тыныштықты тудыратынын көрсетті. Және олар ашу мен тітіркену сияқты жағымсыз сезімдерді үштен біріне азайтады.

10. Жемістер мен көкөністерді көбірек жеңіз

Бұл біртүрлі, бірақ сәбіз мен қызанақ адамдарды эндорфиндердің белгілі көзі шоколад сияқты қуанта алады. Мұндай қорытындыны Жаңа Зеландия ғалымдары жасады. Олар 405 адам қатысқан 13 күндік эксперимент жүргізді. Және олар жемістер мен көкөністерді көбірек тұтынатындар жағымды эмоцияларды бастан кешіреді деген қорытындыға келді. Олардың қызығушылықтары мен белсенділік деңгейлері, шығармашылық қабілеті де артты.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *