Денсаулық, Мотивация

Кешкі уақытта сергітетін 8 әдет

Сіздің уақытыңыз бен күшіңізді үнемдейді, сонымен қатар келесі күнді жақсы бастауға көмектеседі.

Жұмыстан кейін сіз кешкі ас ішесіз, содан кейін диванда жатып телешоуларды көресіз немесе түнге дейін телефонды ұстайсыз. Ал таңертең мазасыз оянып, аптаның ортасында шаршап қалғандай сезінесіз. Мұның барлығын қарапайым кешкі әдеттермен көмегімен шешуге болады.

1. Ертеңгі күнге дайындал

Жұмысқа киетін киімді таңдаңыз, спорттық формаңызды оңай жерге қойыңыз, егер жаттығуға баратын болсаңыз, барлық қажетті заттарды сөмкеге салыңыз. Содан кейін таңды қалай өткізгіңіз келетінін жазыңыз. Ертең сіз өнімдірек боласыз, өйткені сізге қажет нәрсенің бәрі қолыңызда.

2. Жұмыстан арылыңыз

Жұмыс хабарламалары мен пошталар тіпті үйде де алаңдатады, бұл демалуды қиындатады. Бұл қайталанбау үшін жұмыс күнін әрқашан бірдей аяқтаңыз: үстеліңізді жинаңыз, маңызды құжаттарды компьютеріңізге сақтаңыз, ертеңгі істер тізімін жасаңыз.

3. Демалу үшін орынды таңдаңыз

Егер сіз күні бойы экранға қарап отырсаңыз, кешке физикалық және рухани демалу керек. Бұл жағдайда сериалдарды көру   ең тиімді әдіс болып табылады. Өзіңізді жайлы сезінетін орынды табыңыз және тыныштандыру үшін 20 минут жұмсаңыз. Мысалы, ас үйде үнсіз отыруға немесе терезеге қарауға болады.

Тағы бір нұсқа – үйге келе салысымен душ қабылдау. Бұл миға жұмыс күні аяқталғаны туралы сигнал береді. Немесе сізді босаңсытатын қарапайым үй шаруасымен айналысыңыз.

4. Өткен күнді еске түсіріңіз

Бұл үшін 5-10 минут жеткілікті. Күннің жағымды сәттерін есте сақтаңыз, кішігірім жеңістерге қуаныңыз, нені жақсартуға болатынын ойлаңыз.

Ойлану барысында өзіңізге бірнеше сұрақтар қою керек:

Мен не істедім, не істемедім?
Мен бұған қалай қараймын?
Мұны аз уақыт ішінде жасауға бола ма? Егер солай болса, қалай?
Қандай әрекеттер маңызды емес немесе тіпті қажет емес, бірақ шұғыл болып көрінді?
Өнімді болу үшін нені өзгертер едім?

5. Сүйікті хоббиіңізбен айналысыңыз

Жұмыс күндері әдетте хоббиге уақыт болмайды. Біз кітап жазуға, блог ашуға, шет тілін үйренуге, бизнес ашуға, сурет салуға немесе бағдарламалауға деген ұмтылысты үнемі кейінге қалдырамыз. Бірақ кеш – мұны істеу уақыты.

Осылайша сіз жұмыстан алшақтап, психологиялық демалып қана қоймай, негізгі жұмысыңызда да өнімді бола аласыз. Сіз үшін маңызды хоббимен айналысуға кем дегенде жарты сағат табыңыз. Бұл көңіл-күй мен өзін-өзі бағалауды жақсартады.

6. Бір нәрсені көңіл көтеру үшін оқыңыз

Бұл стрессті жеңілдету үшін тамаша. Өзіңізге ұнайтын кез келген кітапты таңдап алыңыз — фантастикалық роман, естелік, шабыттандыратын  — — және оқуға біраз уақыт бөліңіз. Ұйқы кезінде ми қабылданған ақпаратты біріктіреді және сіз оны жақсы есте сақтайсыз.

Егер сіз төсекте жатып оқығанды ​​ұнатсаңыз, қағаз басылымдарды таңдаңыз. Олар көк жарық шығаратын электронды тасымалдағыштағы кітаптардан айырмашылығы, ұйқыға кедергі жасамайды.

7. Ұйықтар алдында бір сағат бұрын экранға қарамаңыз.

Ноутбуктер мен смартфондардың экранынан түсетін көк жарық ұйқыға жауап беретін мелатонин гормонының өндірісін басады. Сонымен қатар, бейнелер мен суреттерді көру миды ынталандырады және бұл сіздің ұйықтап қалуыңызға да жол бермейді.

Психолог Ричард Уайзман: «Телефонда он минут зейін қою күн сәулесінің астында бір сағат жүрумен бірдей әсер етеді», – дейді. – Елестетіп көріңізші, сіз бір сағаттай жарқын күн астында болдыңыз, содан кейін ұйықтауға шешім қабылдадыңыз. Ештеңе жұмыс істемейді ».

Сондықтан ұйықтар алдында кем дегенде бір сағат бұрын экранға қарамаңыз. Егер сізге шұғыл түрде компьютерде бірдеңе істеу керек болса, экран жарықтығын азайтыңыз немесе түнде жылы жарықтандыруды қосатын бағдарламаны орнатыңыз.

8. Ұйқыны бірінші орынға қойыңыз

Біз көбіне басқа нәрселердің пайдасына ұйқыны елемейміз. Бірақ жеткілікті ұйқы денсаулық үшін де, күні бойы өнімділік үшін де маңызды. Тұрақты жақсы ұйқы қалыпты психологиялық, эмоционалдық және физикалық күйді сақтайды.

Ұйқының жеткілікті болуы үшін төсекке барып, бір уақытта тұрыңыз. Жатын бөлмеңізді тазалаңыз және түнде жұмысыңызды еске түсіретін ештеңе қалдырмаңыз.

Ұқсас посттар