Денсаулық

Энергетикалық сусындардың денсаулыққа зияны бар ма?

Мұның бәрі сіздің жасыңызға, аурулардың болуына және тамақтануыңызға байланысты.

Энергетикалық сусындардың құрамына не кіреді

Кез келген энергетикалық сусынның негізгі ингредиенті – кофеин. Бұл зат жүйке жүйесіне ынталандырушы әсер етеді, күш береді және концентрацияны жақсартады.

Брендке байланысты энергетикалық сусынның үлкен құтысында (~450 мл) шамамен 150 мг кофеин (70–240 мг) бар. Бұл бір стақан қайнатылған кофеге қарағанда шамамен екі есе көп.

Көбінесе бұл сусындар өте тәтті. Үлкен құмырада 54-62 грамм қант бар, бірақ тәттілендіргіштері бар төмен калориялы нұсқалар да бар.

Сонымен қатар, өндірушілер энергетикалық сусындардың құрамында таурин, В дәрумені, женьшень, гуарана, йерба мате, йохимбе, креатин, гинко билоба, ащы апельсинді көруге болады. Бұл заттар қосымша ынталандырушы әсерді қамтамасыз етуге арналған, бірақ олар өз жұмысын істеп жатыр ма, жоқ па, нақты айту мүмкін емес.

Жүректің жұмысын бұзады

Кофеиннің және басқа стимуляторлардың арқасында энергия жүрек соғу жиілігін және қан қысымын арттырады. Мұндай сусындарды шамадан тыс тұтыну аритмияны тудыруы мүмкін, тіпті жүректің тоқтауына әкелуі мүмкін.Сергітетін сусындар тіпті өте жас адамдарға да зиян тигізуі мүмкін. Мысалы, 14 және 16 жастағы екі сау жас жігітте жүрекшелер фибрилляциясының жағдайы сипатталды.

Жүйке жүйесіне теріс әсер етеді

Қысқа уақыт ішінде бірнеше банка энергетикалық сусындарды ішу кофеинмен улануға әкелуі мүмкін. Оның белгілері мазасыздану, ұйқысыздық, тахикардия, ас қорыту бұзылыстары, тремор, бұлшықеттердің қысылуы және тынышсыздықты қамтиды.

Артық салмаққа әкеледі

Энергетикалық сусындарда қант көп болғандықтан, шамадан тыс тұтыну семіздік пен 2 типті қант диабетінің қаупін арттырады.Дәл сол себепті қуаттандыратын сусындар жіңішке ішектегі пайдалы бактериялардың әртүрлілігін азайтады, бұл да салмақтың өсуіне және метаболикалық синдромның дамуына әкеледі.

Сусыздандыруды тудырады және бүйрекке зиян келтіреді

Энергетикалық сусындар спорттық іс-шаралар кезінде жиі пайдаланылады, өйткені кофеин спортшылардың жұмысын жақсартады. Сонымен бірге бұл стимулятор несеп пен натрийдің бөлінуін арттырады, бұл сусыздандыруға және электролит тапшылығына, бүйрек қыметінің бұзылуына әкелуі мүмкін.

Тіс эмалын бұзады

Қышқылдығы жоғары және қанттың көп болуына байланысты энергетикалық сусындар тіс эмальына нашар әсер етеді.

Денсаулыққа зиян келтірмеу үшін қанша энергетикалық сусын ішуге болады

Мұндай сусындарды ішуден мүлдем бас тартқан адамдар топтары бар. Олардың қатарында балалар мен жасөспірімдер, жүкті әйелдер, жүрек-қан тамырлары аурулары мен қант диабеті бар науқастар бар. Энергетикалық сусындар шамадан тыс тұтынылған жағдайда ғана сау ересектерге зиян тигізуі мүмкін. Әдетте, жапсырмалар күніне бір банкадан артық ішпеуге кеңес береді.

 

 

Ұқсас посттар