Саяхат

Егер сіз ұшаққа кешігіп қалсаңыз не істеу керек

Билеттің қандай тариф бойынша сатып алынғанын қалай анықтауға болады

Билеттердің үш негізгі санаты бар, олар тек ұшу бағасы мен жайлылығымен ғана емес, сонымен қатар қандай да бір себептермен бортқа шықпасаңыз, ақшаны қайтару мүмкіндігімен де ерекшеленеді. Әдетте, тарифтің атауы құжаттың өзінде, сондай-ақ оны қайтару немесе айырбастау мүмкіндігі көрсетілген.

1, Қайтарылмайтын билеттер ең арзан. Көбінесе авиакомпаниялар оларды “промо”, “жарық” немесе “бюджет”деп белгілейді. Мұндай билет үшін ақшаны ұшу алдында ғана қайтаруға болады, егер саяхат форс‑мажордан немесе басқа маңызды себептерден (мысалы, жолаушы ауырып қалса) бұзылған болса. Бірақ бұл жағдайларда қаражаттың тек бір бөлігін қайтаруға сену керек: әуежай алымы немесе компания үшінші тарап ұйымдарына аударатын басқа шығындар. Бірақ мұндай талондарды мүлдем айырбастауға болмайды.
2, Көбінесе “стандарт”, “экономика” немесе “оптимум” деп белгіленетін орташа баға санатындағы билеттерді ақы төлеу арқылы қайтаруға немесе айырбастауға болады. Мұны істеу үшін Сіз авиакомпанияға тіркелу аяқталғанға дейін немесе одан ертерек ұшпайтындығыңызды ескертуіңіз керек — бәрі тасымалдаушының ережелеріне байланысты. Билетті қайтару немесе айырбастау үшін айыппұл төлеуге тура келеді Авиакомпаниялар билеттер үшін ақшаны қайтарудың орнына ваучерлер ұсынады-бұл жағдайда Айыппұлдарды төлеудің қажеті жоқ. Есіңізде болсын, сіз Ваучер мен ақшалай төлемді таңдауға құқығыңыз бар.
3, Ең қымбат билеттер жолаушыға ең көп артықшылықтар береді, соның ішінде билетті тегін ауыстыру немесе тапсыру мүмкіндігі. Кейбір компаниялар бұған ұшақ сізсіз аспанда болса да барады. Рас, мұндай тариф үшін қалғандарына қарағанда екі, тіпті үш есе көп төлеуге тура келеді.

Егер тіркеу аяқталса, бірақ ұшақ әлі ұшпаса ше

Егер сіз 5-10 минутқа кешігіп қалсаңыз, үстелге асығыңыз және сыпайы түрде келіссөздер жүргізуге тырысыңыз. Авиакомпанияның қатаң ережелерге қарамастан сізді қарсы алуға және тіркеуге мүмкіндігі бар. Әдетте, бұл жағдайда тасымалдаушының шешіміне бірнеше факторлар әсер етеді-мысалы, сізде багаж бар ма немесе қақпа сөреден қаншалықты алыс.

Егер нақты бас тартылса, уақытты босқа өткізбеңіз және үмітсіздікке бой алдырмаңыз. Билетті айырбастауға немесе ақшаны қайтаруға болатынын тезірек біліп алыңыз. Бұл туралы әуекомпанияның әуежайдағы өкілдігінде немесе телефон арқылы айтылады.

Егер сіз рейске тіркелсеңіз, бірақ қону аяқталған болса, не істеу керек

Қақпаның есіктері жабылған кезде, авиакомпания қызметкерлерін көндіру, өкінішке орай, енді жұмыс істемейді. Уақытты жоғалтпаңыз және мәселенің шешімін табу үшін дереу тасымалдаушыға хабарласыңыз. Тарифке байланысты сізге ақшаны толық немесе ішінара қайтару ұсынылады немесе қосымша ақысы бар немесе онсыз жақын маңдағы рейске тіркеледі.

Сонымен қатар, қайтарылмайтын билеттердің иелері де ақшаны қайтаруға сене алады. Мысалы, жолаушы ұзақ уақыт бойы кеден немесе шекара қызметтерін тексеріп, бұзушылықтар мен тыйым салынған заттарды таппаған кезде. Рас, бұл үшін Сіз дәлелдер жинауыңыз керек. Әуежай қауіпсіздігінен тексеруге қанша уақыт жұмсағаныңыз туралы анықтама сұраңыз.

Егер сіз ұшатын рейске кешігіп қалсаңыз не істеу керек

Бұл жағдайда бәрі брондау әдісіне байланысты.

Қосылатын рейстерге билеттер бір брондау арқылы сатып алынған кезде, бұл рейстерді жүзеге асыратын авиакомпаниялар бір-бірімен ынтымақтасады дегенді білдіреді. Мысалы, жолаушы екінші ұшаққа кешігіп келді, өйткені біріншісі тасымалдаушының кінәсінен кідіріспен ұшты. Мұндай жағдайда бірінші компания мәселені шешуі керек: қосымша ақысыз жаңа билет ұсыну немесе саяхаттың келесі нүктесіне дейін жер үсті трансферін ұсыну.

Ол үшін кінәлі авиакомпаниямен телефон арқылы немесе әуежайдағы өкілдік арқылы байланысу керек. Бұл ретте тасымалдаушыға байланысты қондыру кешігуі рейстің кешігуіне тең екенін есте сақтаңыз.

Қандай ережелерді есте сақтау керек

Рейске тіркелу әдетте 2-3 сағаттан басталады және ұшудан 40 минут бұрын аяқталады. Ұшақ жөнелтілгенге дейін қонуға 15-20 минут уақыт керек. Бұл ақпаратты авиакомпаниядан нақтылауға болады.
Билеттің кету уақыты әрқашан жергілікті. Бұл нюансты ескеріп, күлкілі қателікке кешікпеу үшін уақыт белдеулерін тексеріңіз.
Егер сіз әлі әуежайға бара жатсаңыз, тіркеуге үлгере алмайтыныңызды түсінсеңіз, оны авиакомпанияның веб-сайтында онлайн режимінде өтіңіз. Бұл уақыт пен нервтерді үнемдеуге көмектеседі. Егер сізге багажды тапсыру қажет болса, оны көп жағдайда бөлек есептегіште жасауға болады.
Кейбір әуежайларда отырғызу талондарын басып шығармауға және электронды билеттерді пайдалануға болады. Мұндай мүмкіндік туралы ресми сайттан білуге болады.
Егер сіз стендтің соңғы минуттарында рейске тіркелген болсаңыз және қонуға уақытыңыз болмауы мүмкін деп қорқатын болсаңыз, көптеген ірі әуежайлар ұсынатын Fast Track қызметі үшін төлеңіз. Төменгі жол-сіз кезексіз барлық бақылау және тексеру нүктелерінде боласыз. Қызметті әуежай сайтында немесе тікелей тіркеу үстелінде онлайн тапсырыс беруге болады.
Әуежайға ұшудан кемінде 2 сағат бұрын келуге тырысыңыз. Егер сіз көп багажбен, кішкентай балалармен немесе жануарлармен саяхаттасаңыз, 3 сағат бұрын келгеніңіз жөн.
Әуежай схемасын алдын-ала зерттеуге тырысыңыз, әсіресе егер сіз бірінші рет болсаңыз. Бұл кеңес ұшатын рейстерде де пайдалы болады. Осылайша сіз бейтаныс жерде жақсы жүре аласыз және қажетті қабылдау үстелін іздеуге уақыт жұмсамайсыз.

Ұқсас посттар

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *