Болмыс

Балаға неге сонша көп пәнді оқу керектігін түсіндіру

Көптеген мектеп оқушылары оқулықтардың бір бөлігін ашқысы келмейді. Олар биология немесе астрономия оларға міндетті түрде пайдалы болмайтынын айтады – оларға уақытты босқа кетіретін ештеңе жоқ. Орта білім беру бағдарламасына енгізілген пәндерді оқудың неліктен қажет екенін түсінеміз.

1. Математика, нақты ғылымдар

Нақты ғылымдарға, әсіресе алгебра мен геометрияға өзін гуманист санайтындардың шағымы көп. Бақытымызға орай, қосу, азайту және көбейту мүмкіндігіне ешкім қарсы емес. Сондай-ақ, аз адамдар пропорцияларды зерттеудің немесе пайыздарды есептеудің қажеті жоқ деп ойлайды. Бірақ бәрі бірдей квадрат теңдеулерді шешуге келісе бермейді. Ал тригонометриялық ережелерді түсінгісі келетін немесе функциялардың шегін есептегісі келетіндердің саны одан да аз. Және бекер: мұндай тапсырмалар миды жаттықтыру үшін тамаша, сонымен қатар бірнеше маңызды дағдыларды дамытады.

Абстрактілі категориялармен жұмыс істеу мүмкіндігі
Пропорцияларды немесе пайыздарды оңай көрсетуге және мысалдармен көрсетуге болады. Бірақ алгебралық функциялардың қасиеттері немесе туындыларды есептеу ережелері абстрактілі ұғымдарды білдіреді. Сіз оларды саусақтарыңызбен бейнелей алмайсыз, күнделікті мысалдар арқылы түсіндіре алмайсыз. Сондықтан кейбір математикалық бөлімдерді түсіну үшін абстрактілі категориялар бойынша ойлауды үйрену керек. Бұл процесс қиын болуы мүмкін, бірақ ол логикалық ойлауды өте жақсы үйретеді. Дамыған логика әртүрлі жағдайларда дұрыс шешімдерді табуға көмектеседі.

Бір қарағанда, математика оқулығының кез келген бөлімі кездейсоқ терминдер мен ережелердің жинағы сияқты көрінуі мүмкін. Бірақ содан кейін барлық белгілер мен ұғымдар арасында қатаң анықталған қатынастардың бар екені белгілі болады.

Математиканың әрбір бөлімі нақты ережелер қолданылатын көп деңгейлі ойын деп айта аламыз. Егер сіз оларды түсінсеңіз, әр элемент өз орнында және басқалармен өзара әрекеттесетін әдемі және күрделі құрылымды көре аласыз. Және оның мұны қалай жасайтыны анық болады.

Жолдың ортасында қалып қоймау, адаспау, қайнатпау, мақсатқа табандылық таныту – тағы бір маңызды дағды. Әрине, спортты дамыту өте жақсы. Бірақ математикалық тапсырмаларды тамаша интеллектуалды және жеке тренажер деп санауға болады.

2. Әдебиет, гуманитарлық пәндер

Бұл эмоционалдық интеллектті дамытуға мүмкіндік беретін заттар. Ғаламторда олар балаларды эмоцияларды түсінуге ешкім үйретпейтініне жиі өкінеді, ал мұндай дағдысыз қарым-қатынас жасау және қарым-қатынас орнату қиын. Мен қарсылық білдіргім келеді: олар үйретеді. Мектепте, әдебиет сабақтарында көпшілік сүймейтін. Міне, соңғысы дамытуға көмектесетін басқа да маңызды дағдылар.

Классикалық шығармаларда біз кейіпкерлердің басынан өткен оқиғаларды қайталауды ғана көреміз. Авторлар кейіпкерлердің не сезінетінін, бұл тәжірибелер оларды белгілі бір әрекеттерге қалай итермелейтінін егжей-тегжейлі сипаттайды.

Оның үстіне кейіпкерлердің ішкі монологтары егжей-тегжейлі сипатталған – сондықтан оларды түсінбеу өте қиын. Болып жатқан оқиғаға әдеби кейіпкердің көзімен қарап, ол сияқты сезімдерді бастан кешіре аламыз.

Сөзбе-сөз өзіңізді оның орнына қойыңыз. Неліктен ол басқа емес, бір таңдау жасағанын түсініңіз.

Иә, мектеп бағдарламасындағы шығармалар бір ғасырдан астам, тіпті екі жыл бұрын жазылған. Бірақ адам психикасының негіздері, оның құрылымының негізгі принциптері өзгерген жоқ. Біз де қуанамыз, қайғырамыз, азап пен ашуды бастан кешіреміз. Жағдайға әдеби кейіпкердің көзімен қарау қабілетін өмірде қолдануға болады. Мысалы, отбасылық жанжалды серіктестің көзқарасы тұрғысынан қарастыруға тырысыңыз және оған қарым-қатынаста не жетіспейтінін түсінуге тырысыңыз.

Оқиғалардың себептері мен салдарын көре білу
Бұл дағдыны әдебиет пен тарих сабақтарында дамытуға болады. Олар белгілі бір жағдайды ғана емес, оның алдында не болғанын көруге де көмектеседі.

Ұқсас посттар