Денсаулық

Адам қанша уакыт ұйқысыз жүреді

Бұл сұраққа нақты жауап жоқ. Ең әйгілі эксперимент 1964 жылы Калифорниядан келген он жеті жасар Рэнди Гарднер 264 сағат, яғни 11 күн ояу болған кезде жүргізілді. Бұл тәжірибе мұқият құжатталған және жоспарланғандай, мұндай ұзақ мерзімді айырудың адамға ешқандай әсер етпейтінін дәлелдеу керек еді.

Гарднердің өзі және оны бақылаған дәрігер ешқандай психикалық және физикалық өзгерістерді байқамағанын алға тартты және тәжірибе аяқталу қарсаңында жас жігіт тіпті қарсыласын үстел теннисінен ұрып тастады. Екінші бақылаушы уақыт өте жігіттің зейіні, есте сақтау қабілеті, сөйлеу қабілеті нашарлап, тіпті галлюцинацияға ұшырағанын хабарлады.

Ұйқысыздықтың адамға зияны кейінірек анықталды. Сондықтан Гиннестің рекордтар кітабы мұндай жетістіктерді және рекордты біреу таба алмайтын сенімді деректерді қолдамайды.

Ұйқысы қанбаса адам не болады

Ұйқының болмауы өмір сапасын төмендетеді және өлім қаупін арттырады. Ұйқы жеткіліксіз болса, тіпті дұрыс тамақтану мен жаттығу денсаулықты жақсартпайды.

Қысқа мерзімді ұйқының болмауы әл-ауқат пен көңіл-күйді нашарлатады, зейін мен есте сақтау проблемаларын тудырады, ойлауды баяулатады және көлік апатына ұшырау қаупін арттырады. Қатты шаршаудың салдарынан микроұйқы пайда болуы мүмкін, ол бірнеше секундтан бір минутқа дейін созылады. Және бұл адам үшін өлімге әкелуі мүмкін. АҚШ-тың Ауруларды бақылау және алдын алу орталықтары жыл сайын 6000-ға жуық адам көлікті ұйықтау салдарынан өледі деп есептейді.

Ол бүкіл денеге әсер етеді және мыналарды тудыруы мүмкін:

  • қысымның жоғарылауы;
  • қант диабеті;
  • жүрек ұстамасы;
  • инсульт;
  • депрессия
  • либидоның төмендеуі;
  • семіздік;
  • иммунитеттің нашарлауы.

Адам салауатты өмір салтын сақтау үшін 7-9 сағат ұйықтау қажет.

Ұқсас посттар