Денсаулық

4000 қадам өлім қаупін азайтады. Ал сіз күніне қанша жүресіз?

Атышулы 10 000 қадам, әрине, жақсы, бірақ мүлдем қажет емес.

Ғалымдар 226 889 адамды қамтитын 17 зерттеу деректерін талдап, күніне кемінде 3 967 қадам қандай да бір себептерден болатын өлім қаупін азайтатынын, ал жүрек-қан тамырлары ауруларынан болатын өлім қаупін азайту үшін 2 337 қадам жеткілікті екенін анықтады.

Ғалымдар сондай-ақ тәулігіне 500 қосымша қадам жүрек-қан тамырлары ауруларынан болатын өлімді 7%-ға, ал қосымша 1000 қадам кез келген себептерден болатын өлім қаупін 15%-ға төмендететінін жазады.

Зерттеу көрсеткендей, белсенділіктен төмен физикалық белсенділікке аз ғана көшу денсаулыққа пайдалы әсер етеді, дейді ғалымдар.

Кіші жас топтарында денсаулықтың ең күрт жақсаруы күніне 7 000-нан 13 000 қадамға дейін және 60 және одан жоғары жастағы 6 000-нан 10 000 қадамға дейінгі адамдарда байқалды.

Отырықшы өмір салты жүрек-қан тамырлары аурулары мен қатерлі ісік ауруынан өлім қаупінің жоғарылауымен, сондай-ақ 2 типті қант диабетінің даму қаупімен байланысты болды.

Бұл жерде зерттеулердің мета-анализі күнделікті қадамдар санын көбейту өлім қаупінің тікелей төмендеуіне әкелетінін дәлелдей алмайтынын атап өту маңызды. Ғалымдардың тұжырымдары тек ашылған байланысты көрсетеді. Сондай-ақ, бұл зерттеу әртүрлі аурулармен ауыратын адамдарға қадамдарды есептеудің әсерін тексермеген, яғни барлық қатысушылар жалпы сау болған.

Ал енді өзіңізге назар аударыңыз, күніне канша кадам жүресіз ? Комментке санын жіберіңіз

Ұқсас посттар