Болмыс

15 минутта бақытты бол

Тек үш психологиялық әдіс сіздің өміріңізді бірнеше минут ішінде жақсы жаққа өзгертуге көмектеседі.

1. Алдағы жылға қызықты іс-шараларды жоспарлаңыз

Жұмыс, оқу және үй шаруасы кейде тәуелділік тудырады және біз әлемде күнделікті өмірден басқа нәрсе бар екенін ұмытып кетеміз. Егер сіз бәрінен шаршасаңыз, жайлылық аймағынан шығуға көмектесетін 12 шағын шытырман оқиғаны ойлап табуға 15 минут уақыт бөліңіз. Бұл, мысалы, көрші қалаға саяхат, парашютпен секіру немесе кездесуге бару болуы мүмкін – сізге жақынырақ нәрсені таңдаңыз.

12 қызықты әрекетті ойлап тапқаннан кейін, бір жыл бойы ай сайын жасаймын деп өзіңізге уәде беріңіз. Ойға алған нәрселеріңіз дәптердегі жазба болып қалмауы үшін кешіктірмей жоспар құрыңыз.

2. Істер тізімін армандарыңызбен сәйкестендіріңіз

Өзіңізді бір жылдан кейін, бес немесе он жылдан кейін елестетіп көріңіз. Өзіңізді қай жерде көргіңіз келетінін, жеке және кәсіби тұрғыда неге қол жеткізгіңіз келетінін ойлаңыз. Ойларыңызды жазыңыз. Содан кейін оларды ағымдағы істер тізіміңізбен салыстырыңыз. Мұның бәрі сіздің ұзақ мерзімді мақсаттарыңызға қызмет ете ме? Олай болмаса, тізімге қажетті өзгерістерді енгізіңіз: бір нәрсені кейінге қалдырыңыз немесе тоқтатыңыз, керісінше, бірдеңе қосыңыз. Ең дұрысы, күнделікті немесе кем дегенде аптасына бір рет істер тізімін ұзақ мерзімді жоспарларыңызбен салыстыру керек.

3. Бақыт банкасын жасаңыз

Бос құмыраны немесе қорапты тауып, оған «Бақытты сәттер» деп жаз. Соңғы кездері сізде болған жақсы нәрселер туралы ойланыңыз. Оны кішкене қағаз парақтарына жазып, банкаға салыңыз.

Қуанышты нәрсе болған сайын, осы банкаға  толтырыңыз. Және бірнеше айда бір рет ашып, бақытты сәттерді қайталаңыз. Сіздің өміріңіздегі жақсы нәрселерге көбірек көңіл бөлу арқылы сіз айналаңыздағы әлемге оптимистік көзқараспен қарайсыз.

Ұқсас посттар