Өмір

Өмірді қызықты етудің 8 тәсілі

Қорқыныш біздің өмірімізді бірден бірнеше жолмен жақсартады.

Ол әлемді қабылдауды өзгертеді

Американдық ғалымдар қорқыныш біздің әлемді қабылдауға және шешім қабылдауға оң әсер ететінін анықтады. Ол біздің уақыт туралы түсінігімізді өзгерте алады, оны кеңейтіп, толтыра алады, бұл өткенді немесе болашақты ойламай, осы жерде және қазір болуға көмектеседі.

Бұл физикалық денсаулықты жақсартады

Ғалымдар қорқыныш сезімі қабынуға қарсы цитокиндердің деңгейін төмендететінін анықтады. Бұл қорғаныш молекулалары адам ауырған кезде шығарылады. Бірақ егер олар үнемі көп болса, денсаулыққа қатысты күрделі мәселелер басталуы мүмкін: жүрек-тамыр аурулары, қант диабеті және депрессия қаупі артады.

Бұл психикалық денсаулыққа оң әсер етеді

Голландиялық ғалымдар адамдарға керемет слайдтар көрсетіп, зерттелушілердің жағдайын мұқият бақылап отырды. Нәтижесінде экспериментке қатысушылар сезінген толқу олардың көңіл-күйін айтарлықтай жақсартатыны белгілі болды.

Сонымен қатар, қорқыныш өмірге қанағаттанушылықты арттырады және әлсіз пікірлер мен дәлелдерге күмәнмен қарауға көмектеседі.

Қорқынышты кез келген уақытта, кез келген жерде бірнеше дәлелденген әдістермен сезінуге болады. Декер Келтнер сегіз кеңес береді.

1. Басқалардың ішкі сұлулығына назар аударыңыз

Басқалардың адамгершілік сұлулығы мен батылдығы, сондай-ақ олардың дарындары мен қайталанбас қабілеттері таң қалдырады.

2. Жақын адамдармен синхрондау

Келтнер бұл қорқыныш сезімін тудыруға көмектесіп қана қоймайды, сонымен қатар әлеуметтік байланыстарды нығайтады және басқалармен байланыс сезімін тудырады деп атап көрсетеді. Жақында жүргізілген зерттеу адамдардың басқалармен бірлесе қозғалғаннан кейін (мысалы, би билегенде, хорда ән салғанда немесе тіпті аяқтың ұшына дейін жүргенде) жомарт және мейірімді болатынын көрсетті.

3. Табиғатта көбірек уақыт өткізіңіз

Аптасына ең жақын саябаққа кемінде 15 минут жаяу жүруді әдетке айналдырыңыз. Психолог пен оның әріптестерінің бір зерттеуі мұндай серуендер оң эмоциялардың мөлшерін арттыратынын растады. Келтнер ғылыми орталығының мамандары тіпті сәтті серуендеу үшін бірнеше ережелерді тұжырымдады: телефонмен алаңдамау керек, әр ингаляция және дем шығару кезінде алтыға дейін санау және тыныс алуға немесе айналадағы дыбыстар мен көріністерге назар аудару қажет.

4. Музыканы тыңдаңыз немесе жасаңыз

Сіз салтанатты симфонияны тыңдаған кезде, әсерлі ән айтқан кезде немесе музыкалық аспапта әдемі әуен ойнаған кезде бүкіл денеңіздегі жағымды қаздың дірілдеген сезімі есіңізде ме? Музыка – бұл сіздің деміңізді кетіретін сезімнің ең жан-жақты көздерінің бірі. Сіз тек тыңдап немесе ойнап қана қоймай, өз музыкаңызды жазуға тырыса аласыз. Ал егер сіз шағын топта болсаңыз немесе хорға қосылсаңыз, айналаңыздағылармен синхрондау сізге толқу сыйлайтыны сөзсіз.

5. Өнерден ләззат алыңыз

Ерекше концептуалды көрмелер, арт-хаус фильмдері, классикалық мүсін – өнердің ұлылығы мен әсемдігі тынысыңызды оңай тартып алады. Эстетикалық бейнелер де жағымды сезімдерді тудырады. Мысалы, бір зерттеуге қатысушылар түрлі-түсті су тамшылары сүт құйылған ыдысқа әдемі түсіп жатқаны туралы баяу қозғалыстағы бейнені көргенде қатты таң қалды.

6. Рухани тәжірибені ұмытпаңыз

Ғалымдар рухани тәжірибелер, тіпті олар туралы естеліктер қорқыныш сезімін тудыратынын анықтады. Олар кез келген нәрсе болуы мүмкін: зерттеуге діни қатысушылар сенім, өмір мен өлімді еске түсіру ықтималдығы жоғары болды, ал дінге сенбейтін адамдар йогадан, медитациядан немесе табиғатпен қарым-қатынастан таң қалдырды. Жалпы, сіз кез келген нәрсені жасай аласыз. Ең бастысы, бұл сіз үшін маңызды.

7. Маңызды нәрсені түсінуге тырысыңыз

Сізге үнемі жаңа идеяларды іздеудің қажеті жоқ, тек таныс нәрселерге жаңа қырынан қарауға тырысыңыз. Келтнер ең қарапайым нәрселерден бастауды ұсынады. Мысалы, бұлттар немесе толқындар және олардың бізді қоршаған әлемге қалай әсер ететіні туралы ойланыңыз.

Немесе кванттық физиканы зерттеуге тырысыңыз: бұл бастапқыда қиын болады, бірақ бұл тақырыпты неғұрлым көп түсінсеңіз, соғұрлым сіз толқуды сезінесіз. Әдебиет әуесқойлары күрделі метафоралық өлеңдер мен өлеңдерді шығара алады: шығарманың мәніне жеткенде, сіз міндетті түрде тыныс аласыз.

8. Өмір мен өлім туралы ойланыңыз

Баланың дүниеге келуінің сиқырын өз көздерімен көрген ата-аналар оның қаншалықты ғажап екенін өз көздерімен біледі. Өліммен бетпе-бет келу осындай сезімдерді тудыруы мүмкін. Бұл қорқынышқа ұмтылу үшін саналы түрде өз өмірін қатерге тігу керек дегенді білдірмейді. Көптеген заманауи фильмдер, сериялар мен кітаптар өмір мен өлім тақырыбын толығымен ашып, күшті сезімдерді сезінуге көмектеседі.

Егер профессордың кеңесі сізге көмектеспесе, үмітіңізді үзбеңіз. Тәжірибе жинап, жаңа нәрселерді сынап көріңіз. Мүмкін сіз өміріңізді қызықты етудің басқа жолын таба аласыз!

Ұқсас посттар