Өмір

Күн ыстықта жасауға болмайтын 8 нәрсе

Ыстық күндерді жылу соққысы мен уланусыз өткізіңіз.

1.Газдалған тәтті сусын ішу

Ыстық күнде тоңазытқштағы мұздай газдалған сусын шөліңді басуға шақырады. Мұзды су шөлді тамаша басып, сергітетін сияқты. Іс жүзінде олай емес.

Қант қанға түскенде, қандағы тепе-теңдікті қалпына келтіру үшін су дененің жасушаларын тастап кетеді, ал бауырда FGF21 гормонының өндірісі басталады, содан кейін ол гипоталамусқа жіберіледі және шөлдейді. Ал сусындардың тәттілендіргіші қанға тез енетіндіктен, 5-10 минуттан кейін сіз қайтадан шөлдейсіз.

Негізінде, қосымша салмақ қосу қаупін қоспағанда, алаңдайтын ештеңе жоқ. Бірақ сіз сусыздану жағдайында болсаңыз, жағдай әлдеқайда нашарлайды. Қантты сусындармен суды қалпына келтіруге тырысу тек сұйықтықтың жетіспеушілігін күшейтеді және бүйрекке зиян келтіреді. Су немесе спорттық сусындарды таңдаңыз.

2. Суды пластик бөтелкелерде сақтау

Пластикалық бөтелкелер полиэтилентерефталаттан (ПЭТ) немесе поликарбонаттан жасалған. Қыздырған кезде екі материал да зиянды бисфенол А, ал ПЭТ сурьманы да бөледі. Бірінші зат эстрогендерге ұқсас әсерге ие және ағзадағы гормоналды теңгерімді бұзуы мүмкін, екіншісі улы микроэлемент және ықтимал канцероген болып саналады. Дегенмен, үйіңіз ыстық болса да, суды пластиктен бөлме температурасында сақтаудан қорықпаңыз. Ол зиянды заттарды көп мөлшерде шығара бастау үшін шынымен жоғары температура қажет.

3. Қоспалар мен витаминдерді ас үйде немесе ваннада сақтау

Жоғары температурада сақтаған кезде аспирин қауіпті болады, гидрокортизон кремі қабыршақтайды, гормондары бар препараттар, мысалы, ауызша контрацептивтер мен қалқанша безіне қарсы препараттар әсерін жоғалтады.

Температура ғана емес, ылғалдылық та жоғары болса, С дәруменінің қоспалары және В дәруменінің кейбір түрлері нашарлауы мүмкін.Мұндай қоспалар сізге зиян тигізбейді, бірақ олар да пайдалы емес. ДДҰ дәрі-дәрмектерді 25 ° C-тан төмен температурада сақтауға кеңес береді, ал егер бөлме жылы болса, оларды тоңазытқышқа салыңыз.

4. Тез бұзылатын тағамдарды үстелге қалдыру

Температура +5-тен +60 °C-қа дейін тез бұзылатын өнімдер үшін қауіпті аймақ болып саналады: ет, балық, жұмыртқа. Егер тағамда бактериялар болса, олардың саны 20 минутта екі есе артады. Қалыпты бөлме температурасында мұндай өнімдерді тоңазытқышта екі сағаттан артық қалдыру ұсынылмайды. Бірақ термометр +32 ° C дейін көтерілгенде, қауіпсіз уақыт 60 минутқа дейін азаяды. Тамақтанудың бұзылуына жол бермеу үшін үстелге тамақ қалдырмаңыз – тоңазытқыштағы жартылай жеген тағамды дереу алып тастаңыз немесе лақтырыңыз.

5. Күн қатты ыстықта , желдеткішті пайдалану

Желдеткіштер ауаны салқындатпайды, тек жел жасайды, оны жылжытады. Көбінесе бұл жеңілдік әкеледі және тердің булануына көмектеседі, бірақ бұл әрдайым бола бермейді. Ауа температурасы 35°C-тан жоғары көтерілсе, желдеткіш дененің айналасына ыстық ауаны үрлейді, бұл жылудың жоғарылауын арттырады және жылудың сарқылуына әкелуі мүмкін. Сондықтан, егер бөлме шынымен ыстық болса, бұл гаджетке сенбеңіз – кондиционері бар бөлмені жақсырақ іздеңіз.

6. Спиртті сусындар ішу

Алкоголь ағзадағы суды ұстап тұратын гормон – вазопрессин өндірісін азайтады, бүйректегі зәрдің түзілуін шектейді. Бұл гормонның мөлшерін азайту арқылы алкоголь диуретикалық әсерді тудырады, сондықтан сіз дәретханаға жиі жүгіресіз. Ыстық ауа райына байланысты терлеудің жоғарылауымен бірге бұл сусыздану және жылу соққысы қаупін арттырады. Алкогольден бас тарта алмасаңыз, көбірек су ішіп, жеңіл тағамдар жеңіз. Мысалы, мереке кезінде сіз онымен алкогольді алмастыра аласыз – осылайша сіз азырақ мас боласыз және сусыздандыру қаупін азайтасыз.

7. Ұйқының қанбауы

Ұйқының болмауы терморегуляцияны бұзады: дене тер аз шығарады және ұйқы жеткілікті болғандай тиімді салқындамайды. Бұл қызып кету қаупін арттырады, әсіресе жаттығуға барсаңыз. Сонымен қатар, ұйқысыз түн сіздің ыстыққа төзімділік қабілетіңізді төмендетеді: сіз жеткілікті демалғаннан гөрі әлдеқайда нашар сезінесіз. Сондықтан 7-8 сағат ұйықтауға тырысыңыз, әсіресе келесі күні физикалық белсенділікті жоспарласаңыз.

8. Бұлшықеттерді қатайтатын жаттығуды жалғастыру

Ыстық ауа-райында жаттығулар қызып кетуді, бұлшықеттердің ауырсынуын тудыруы мүмкін. Сірә, олар сізді тоқтатып, қысылған аяғыңызды немесе қолыңызды созып, көлеңкеде демалуға мәжбүр етеді. Бірақ спазм өткеннен кейін жаттығуды жалғастыруға тырысуға болады. Бұлай етпеу керек! Ыстық құрысулар қызып кетудің алғашқы симптомы болып табылады, ол қызып кетуге және жылу соққысына айналуы мүмкін. Бұл дене температурасы 40 ° C дейін көтерілетін, жүрек айнуы мен құсу, бас айналу және бас ауруы, сананың шатасуы пайда болатын ауыр жағдайлар. Сондықтан, егер құрысулар пайда болса, бұл күні жаттығу жасау туралы ойламаңыз.Су ішіңіз немесе изотоникалық бірнеше жұтым алыңыз, салқын бөлмеге барыңыз және спазмолитикалық бұлшықет тобын созыңыз.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *